Παρασκευή, Ιανουαρίου 2

Μα τι ζητάω ;

   Τι ζητάω ; Μια κυβέρνηση βγαλμένη μέσα από το DNA μου. Να με αντιπρο θωπεύει . - 
   Εγώ θέλω να έχω λίγα φράγκα. Λίγα φράγκα. Και να μην έχουν οι άλλοι πάρα πολλά. Μη μου τη δίνουνε. Είναι ανάγκη να κυκλοφορεί ο άλλος με Καγιέν δηλαδή ; Να τον γαμήσει τον πούστη στη... άντε να μη μιλάω άσχημα Πρωτοχρονιάτικα.
   Εγώ θέλω να πηγαίνει μια φορά το μήνα, έχτω και όρθιος στη μπάρα, στο Σφακιανάκη. Με το ποτάκι μου το ταπεινό, τις selfie μου και την δικιά μου να κορδώνει τις βυζάρες της και εγώ να της πιάνω το έτσι το πεταχτό και να κοιτάω από πίσω τη φοιτήτρια να με τρώει με τα μάτια γιατί αν με δείς με μαύρο πουκάμισο εμένα, είμαι για φάγωμα και ξέρεις κάτι ; Εκείνους τους πέντε δέκα στο μπροστινά τραπέζια να τους γαμήσουνε ρε πούστη μου τα πέταλα που ... άντε να μη μιλάω άσχημα πρωτοχρονιάτικα.
   Εγώ θέλω να εργάζομαι, δεν θέλω τίποτες τζάμπα, θα σηκώνομαι και θα πηγαίνω στο σχολείο να τα βάζω τα μούλικα να παίζουνε μπάσκετ την ώρα μου, γυμναστής σπούδασα, αυτό που είναι να κάνω να το κάνω, αλλά όχι εμένα να με αξιολογεί το κομματόσκυλο της δεξιάς με ένα βλέμμα πολλά βαρύ λες και δε ξέρω πως έγινε επιθεωρητής, σε τα μας τώρα ; Αξιολόγηση σε μένα και τον άλλο που έβγαλε τη σύμβαση στο μετρό ασύμφορη και ζει από τις αποζημιώσεις να τον αφήνει ανέγγιχτο και να γυρίζει η αγελάδα η γυναίκα του σε γκαλά για φιλανθρωπικούς σκοπούς του κώλου, με χέσω και μυρίσει εδώ μέσα ο οχετός τους, γαμώ την... άντε να μη μιλάω άσχημα πρωτοχρονιάτικα.
   Εγώ θέλω να τα πάρουνε από τους πλούσιους και να δώσουνε στους φτωχούς. Είχα φάει τη χυλόπιτα τότε με τον Ανδρέα, τον φάγανε οι μέτριοι και βούλιαξε εκείνο το όνειρο, ο λαουτζίκος την τρώει πάντα αλλά που να βρεί ο άνθρωπος εκατό Ανδρίκους να τους βάλει σε όλα τα πόστα που να σεβαστούν το όραμά του. Μετά την ξαναέφαγα με τον Καραμανλή, με το Ρώσικο το όνειρο, με την επανίδρυση με την πάταξη της φοροδιαφυγής, ήταν και ξάδελφός μου ο Στυλλιανίδης στη Ροδόπη, θα 'μασταν και πάνω στο άλογο αλλά παρά λίγο να βρεθώ υπόδικος, εγώ μονάχα κάτι επιταγές υπόγραφα σε μια κομπίνα του κώλου εκεί, αλλά ο Στυλλιανίδης στρατηγός κι εγώ παρ' ολίγον στα κάγκελα, ο λαουτζίκος την τρώει πάντα . Τελευταία ευκαιρία τώρα. Αλέξη θα ψηφίσω. Το παιδί τους τα ρίχνει κατάμουτρα όλους. Γυαλίζει το μάτι του. Άσε που ο Κουράκης μέρα παρά μέρα στον ίδιο καφενέ  με όλα τα καρτνάσια πίνει το καφέ του. Τον βλέπω εγώ. Μέσα από το συνάφι μας ανθρώποι. Νομίζω ήρθε η ώρα του λαουτζίκου να γαμήσει το κεφάλαιο, έχω μέσα μου μια έπαρση κάτσε καλά, να τους δω τους ναύαρχους να παρακαλάνε το Σκουρλέτη για καμιά ρυθμισούλα στα θαλασσοδάνειά τους και να τρέμει το χείλι τους, και τίποτε άλλο δε θέλω. Μετρημένα τα ψωμιά σας μεγιστάνες.
   Μα τι ζητάω ; Να την πάμε τη χώρα λίγο πιο μπροστά. Λίγο. Το λίγο εμένα μου κάνει, όσο δεν μας πηδάνε τον τρόπο που σκεφτόμαστε. Εδώ είναι χώρα με ανθρώπους ανεξάρτητους, ταλαντούχους και παρήφανους. Που θα κάτσουμε να προσκυνάμε εμείς τους Ευρω πέους, μην ανοίξω το στόμα μου και βγεί τίποτα Πρωτοχρονιάτικα. Δεν ξέρουνε με ποιούς έχουνε να κάνουνε ρε, Δε ξέρουνε τα βόδια. Θα ανέβει τώρα ο Αλέξης και θα τους ταίσει το χόρτο τους να τελειώνουνε και αυτοί με το παραμύθι τους και εμείς με τους προσκυνημένους, τους αλήτες, τα καθίκια, άντε να μη μιλήσω άσχημα κι εγώ πρωτοχρονιάτικα. Σούλα φτιάξε έναν εσπρέσο γαμώ τη πουτάνα μου. Τι ζητάω ρε πούστη μου ;
    Σούλα πλύθηκες ; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;