Τετάρτη, Δεκεμβρίου 24

εντός παρενθέσεως

   Μάστορας ψεύτης, έρωτας κλέφτης . Στις παρενθέσεις βρες μου δυό θέσεις. Μια να καθήσω, για να μεθύσω. Μια να σου δώσω και να ενδώσω. Κι ο χρόνος ρέκτης, άψογος παίκτης. Θα μας διαλύσει μόλις μιλήσει .

  Τα πράγματα είναι απλά, Περικλή, μου 'πε .

  Πέσανε οι μάσκες. Μόλις ζορίζουνε τα πράγματα λακίζει ένας από τους δυό οπότε η παρτίδα χωλαίνει. Εσύ απλώνεις στρατιώτες εγώ είμαι στα άλογα και τα ρολόγια μετράνε σα διαολεμένα.

  Τα πράγματα είναι απλά, Περικλή, μου 'πε.

  Είσαι διαθέσιμος, εντός παρενθέσεως. Είσαι υπέροχος, εντός παρενθέσεως. Είσαι λύση, εντός παρενθέσεως. Είσαι εργαλείο, εντός παρενθέσεως. Είσαι θύελλα, εντός παρενθέσεως. Είσαι σελήνη, εντός παρενθέσεως. Είσαι αρχίδι, εντός παρενθέσεως. Είσαι νεκρός εντός . Όχι παρενθέσεως . 

Το χώμα μας άρχισε να χορταριάζει. Τελείωσε η τελετή. Η πλάκα έγραψε Περικλής ( 2012-2014 ) .

  - Λοιπόν, λιγότερα εντός παρενθέσεως φέτος. Μπαίνει το 2015 . Πέταξε τα λουλούδια στο μνήμα και ξαναφόρεσε τις γόβες. Τα σκαλιά ήταν φρεσκοπλυμμένα. Και τα σκυλιά φρεσκοδεμένα.

3 σχόλια:

  1. Οι παρενθέσεις έχουν δυο αγκύλες. Είτε φεύγουν και οι δύο είτε μένει η παρένθεση. Παράταση της παρένθεσης είναι μια λύση. Ευχάριστη και δημιουργική για όσο κρατήσει. Στη ζωή μας λαχταρούμε παρενθέσεις, χωρίς μνήματα. "Τίτλοι τέλους" με εισαγωγικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι παρενθέσεις έχουν δυο αγκ αλιές. Όσο μικρότερες τόσο θερμότερες. Ποιός γράφει είκοσι αράδες σε παρένθεση ; Ε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σχόλιο copy paste στο σωστό σημείο
    Να φεύγεις, αλλά πώς να φεύγεις! Το πράγμα θέλει μεγάλη προσοχή.
    Γιατί ο ορισμός αυτός είναι τορπίλλι που το παίζει στα χέρια του μικρό παιδί. Το παίζει στα χέρια του και δεν ξέρει τι είναι... Ο Γιωργής τ’ Αποδέλοιπο, που λέει ο Μυριβήλης.
    Έρωτας είναι η τέχνη του να φεύγεις έτσι, που η σφαγή που θα νιώθεις να είναι πολύ πιο σφαγερή από τη σφαγή που νιώθει ο σύντροφος που αφήνεις.
    Αν εκείνος πονάει τρεις, εσύ να πονέσεις εννιά. Εδώ σε θέλω, κάβουρα, που λένε, να περπατάς στα κάρβουνα. Χόρεψες ποτέ σου το χορό του αναστενάρη, χωρίς νά 'σαι αναστενάρης;»
    Ο έρωτας είναι γνώση.
    Ο έρωτας είναι ευγένεια και αρχοντιά. Είναι το μειδίαμα της σπατάλης ενός φρόνιμου Άσωτου.
    Πως η φύση ορίζει το αρσενικό να γίνεται ατέλειωτη προσφορά και θεία στέρηση για το θηλυκό. Το θηλυκό να κυνηγάει τις τύψεις του. Στον έρωτα όλα γίνονται για το θηλυκό. Η μάχη και η σφαγή του έρωτα έχει το νόημα να πεθάνεις το θηλυκό, και να το αναστήσεις μέσα στα λαμπρά ερείπια των ημερών σου.
    Πάντα σου μελαγχολικός και ακατάδεχτος… Στη σωστή ερωτική ομιλία το θηλυκό δίνει το ύφος της σάρκας και το αρσενικό τη σύνεση της δύναμης. Μιλώ για τα καράτια κοντά στα εικοσιτέσσερα. Για στήσιμο πολύ μεταξωτό. Και το μετάξι μόνο ζωικό παρακαλώ. …
    Το πρώτο λοιπόν είναι πως όταν το θηλυκό είναι θηλυκό, την ευθύνη για να γίνει και να μείνει ως το τέλος σωστή η ερωτική σμίξη την έχει ο άντρας. Πάντα όταν φεύγει η γυναίκα, θα φταίει ο άντρας. Να το γράψετε να μείνει στον αστικό κώδικα.

    Δ. Λιαντίνης - "Γκέμμα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εντυπώσεις ;