Πέμπτη, Δεκεμβρίου 18

time, is not on my side, yes it isn' t

     Αυτό που βλέπεις δεν είμαι εγώ τη στιγμή που σε κάλεσα. Είμαι εγώ τώρα. Καμία σχέση ! Θέλω να πω, μη γελιέσαι. Τη στιγμή που σε κάλεσα ήμουν μια απασφαλισμένη κόκκινη χειροβομβίδα , μετρούσα δεύτερα. Σε πέντε τέσσερα τρία δύο ένα θα απελευθέρωνα την έκρηξη των αισθήσεων. Τότε, εγώ εξεράγην. Μετά εσύ ήλθες. Τώρα, βλέπεις αυτό που βλέπεις. Έκανες δυό τέρμινα να έλθεις. Μπορεί να σου δείχνω για άστρο, αλλά όχι,  είσαι απλά στη σφαίρα των επιπτώσεών μου.  Εγώ, εκείνης της στιγμής εγώ, έχω πάψει να υφίσταμαι. Είμαι παρελθόν. Κουκίδα στη μαύρη τρύπα. Σε βλέπω καμιά φορά έκθαμβη και μέσα μου γελάω. Αν είσαι έκθαμβη με ένα στίγμα μου στο μέλλον, αν είσαι έκθαμβη με μια επίπτωσή μου, αν είσαι έκθαμβη με το αντίγραφο, φαντάσου τι θα πάθαινες αν είχες συναντηθεί με την ίδια την έκρηξή μου. Φαντάσου να είχαμε συναντηθεί εγκαίρως.
     Χθες διάβαζα σχόλια για τον ξαφνικό έρωτα. Την στιγμή που ορίζουμε όλοι ως έναρξη της χημείας, τη στιγμή που τέσσερα μάτια δεν μπορούν να αποχωριστούν, εκείνη τη στιγμή είναι η συνάντηση σε πραγματικό χρόνο. Η συνάντηση εγκαίρως. Μερικοί νομίζουν ότι εκείνη τη στιγμή προβάλλει ο καθένας τους ευσεβείς πόθους του και έτσι ακαριαία στήνει ένα "είδωλλο" στο σώμα του άλλου. Γράφουν τη λέξη άλλου με "α" μικρό. Αυτοί είναι όσοι δεν μπορούν να κοινωνήσουν τον έρωτα. Είναι στην κατηγορία κρίμα.
    Στον ξαφνικό έρωτα, δε μπορείς να κάτσεις να προβάλλεις ούτε πόθους ούτε τίποτα. Δεν μπορείς να κάνεις ενσυνείδητες συνθέσεις. Ο ηλεκτρισμός σε κάνει να τρέμεις σύγκορμος. Οι ελάχιστοι τυχεροί μπορούν να το βεβαιώσουν. Οι υπόλοιποι γράφουν σελίδες και σελίδες για να στρογγυλέψουν την αγωνία τους. Δεν είναι και λίγο...
     Θέλω να πω, όνειρο ζωής δεν είναι ένα σπίτι με σκύλο. Αυτό είναι μέσον. Όνειρο ζωής είναι μάλλον η στογμή που θα μπεις πρώτη φορά στο φτιαγμένο σου σπίτι. Η στιγμή που θα βγει από τη μήτρα σου ο γιός σου. Η στιγμή που θα γίνει η έκλειψη ηλίου. Ε ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;