Τρίτη, Δεκεμβρίου 16

πόσα βήματα είναι μια καλή απόσταση ;

   Πήρα δήθεν τις αποστάσεις μου. Αποδείχτηκαν ελάχιστες. Ανόητος ! Δε μπορείς, να απομακρυνθείς, από το δέρμα σου. Πρέπει να αντέχεις να πάρεις σπάτουλα και να το ξύσεις. Να το ξεριζώσεις. Να ουρλιάζεις και να συνεχίζεις. Μα .. νομίζω έχεις την εικόνα.

   Πήρα δήθεν τις αποστάσεις μου. Αποδείχτηκαν γελοίες. Βλάκα !  Οι αποστάσεις δε μετριούνται με πήχυ. μετριούνται με ξενύχτια και ιδρώτες. Μετριούνται με πείνα και δίψα. Μετριούνται με το μήνα. Μετριούνται με...    νομίζω έχεις την εικόνα.

   Πήρα δήθεν τις αποστάσεις μου. Αποδείχτηκαν προσωρινές. Ηλίθιε !  Το λιοντάρι δεν αφήνει τη λεία. Την παραχώνει και μη τυχόν την πλησιάσει άλλο ζώο. Η λεία του, άπαξ και την κερδίσει, είναι η λεία Του. Είναι.. μα νομίζω έχεις την εικόνα.

  Πήρα δήθεν τις αποστάσεις μου. Αποδείχτηκαν τεράστιες για να ξαναδιανυθούν. Ολέθριο λάθος να νομίζεις ότι μπορείς να πάρεις τις αποστάσεις σου. Όταν απομακρύνεσαι καλύτερα να έχεις μαζί σου και τη βαλίτσα. Μα... νομίζω έχεις την εικόνα. Έχεις πάρει ήδη τις αποστάσεις σου. Ε ;  

2 σχόλια:

  1. Εδώ μας απειλούν τα χριστούγεννα που έρχονται, εκεί;
    Το ξέρω πως δεν επιτρέπεται να μιλάς για Θεό.
    Καλύτερα! Κι εδώ μόνο να τον εμπορευόμαστε επιτρέπεται.
    Εκείνος πέταξε στο ναό το φραγγέλιο,
    ξάπλωσε κουρασμένος μαζί με περιστέρια και νομίσματα
    στα κιόσκια των αργυραμοιβών.
    .

    Γράφω κακίες γιατί μου λείπεις.
    Γιατί σα γελαστός χασάπης μαχαιρώνουν οι γιορτές,
    με τα σφαχτάρια κρέμομαι,
    ματωμένη και τυλιγμένη φωτάκια.
    Η τιμή μου πέφτει όσο νυχτώνει κι αρχίζει χιονιάς.
    Γυρεύω νοήματα, παυσίπονα και πασιφλόρες,
    μου λείπεις οικτρά, σου θυμώνω,
    μολυβένιοι στρατιώτες βαδίζουν και φτάνουνε,
    όμως αγάπη μου εσύ όλο έρχεσαι,
    και τη σωστή μέρα δεν φτάνεις ποτέ.
    Βιέρα Ούλκμαν, " Γράμματα στον Γιάτσεκ "
    ( ένα γράμμα χέρι χέρι από τη Μάρω και την Ελένη )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια καλή απόσταση είναι δυο αλήθειες. Πόσο βαρειά είναι η βαλίτσα, πόσο μπορείς ν' αντέξεις τη συντριβή. Α! μη παραχώνουμε και τη λεία, συχνά σαπίζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εντυπώσεις ;