Τετάρτη, Δεκεμβρίου 17

Εδώ μας απειλούν τα Χριστούγεννα

     Αγαπητέ Νιράβ, φέτος σου στέλνω ένα βιβλίο με ιστορίες των Χριστουγέννων. Η κατάσταση συνεχώς χειροτερεύει εδώ. Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν με πάταγο. Η Ελλάδα είναι πρωτοσέλιδο και όχι με καλό τρόπο. Είναι η πρώτη φορά που θα προτιμούσα να μην έλθουν οι γιορτές. Ο φόβος μας παραλύει. Μπορεί και να μην εκλεγεί πρόεδρος.
     Αγαπημένε μου, όταν σε μια έξαρση αισιοδοξίας αποφάσισα να σε υιοθετήσω δεν φανταζόμουνα την εξέλιξη των πραγμάτων. Είχα τη βεβαιότητα ότι από το καλό θα πηγαίνουμε στο καλύτερο. Ποιός να μου τα 'λεγε που θα φτάσει η μετοχή της Εθνικής. Ένα κομπόδεμα που φύλαγα με κόπο τόσα χρόνια το έδωσα για ΕΜΦΙΕ.
     Νιραβ, καλέ μου Νιράβ, πρέπει δυστυχώς να σε προετοιμάσω για τα χειρότερα. Οι Γερμανοί παρακολουθούν τα πάντα. Καταλαβαίνεις τι εντύπωση θα κάνουν πλέον στις αγορές δέματα με δώρα από τη Θεσσαλονίκη για Ναϊρόμπι. Μας έχουν που μας έχουν στη μαύρη λίστα... Να μας πιάσουν να στέλνουμε δώρα σε μαύρους. Ίσως να μη μας ξαναδανείσουν ούτε καν με το 9% που τώρα μας φαίνεται λογικό επιτόκιο.
    Ίσως χρυσό μου να μην τα καταλαβαίνεις όλα αυτά. Μπόρεσα και σου έστειλα και μια σοκολάτα. Θέλω να πω, του χρόνου, δε ξέρω αν θα είμαι καλά να κάνω δώρα. Η ψυχολογία μου έχει πέσει στα χώματα. Μη κοιτάς που τα χώματα είναι συνηθισμένη κατάσταση εκεί. Εσείς είστε και εξοικειωμένοι. Εμείς πως θα επιβιώσουμε ;
   Έστειλα στην Action Aid αίτημα να σου βρουν άλλο νονό. Αγοράκι μου ήταν πολύ μεγάλη μου χαρά που σε υιοθέτησα για τρία χρόνια. Ο επόμενος χορηγός σου θα είναι καλύτερος, είμαι αισοόδοξος για τούτο. Να προσέχεις. Να μη στενοχωριέσαι για μένα. Θα επιβιώσω, λίγο καλύτερα, λίγο χειρότερα... Έχω κάθε πρωί αποκούμπι έναν δημοσιογράφο που μας δίνει συμβουλές. Έχω τα ..Αυτιά μου ανοιχτά. Ότι και να γίνει σου εύχομαι να μην γίνετε ποτέ Ελλάδα.  Καλές γιορτές. Δακρύζω που τα γράφω...
   Εδώ φέτος, αγοράκι μου, Νιράβ μου καλέ, πολύ μας απειλούν τα Χριστούγεννα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;