Δευτέρα, Φεβρουαρίου 23

ένα εικοσιτετράωρο, παρακαλώ

  ..αφήστε με μονάχο μου !
      Αφήστε με μονάχο μου να αρχίσω και να κλείσω μια ημέρα. Από το πρώτο κελάϊδισμα στο δέντρο της πίσω πρασιάς, από το καζανάκι που εγώ θα το πατήσω, μέχρι το τελευταίο μηχανάκι που θα ανακοινώσει ότι πάει για ύπνο. Χρειάζομαι ένα εικοσιτετράωρο χωρίς την παρέμβασή σας, έστω κι αν είστε βέβαιοι ότι γίνεται προς το συμφέρον μου.
     Αφήστε με μονάχο μου να αρχίσω και να κλείσω μια ημέρα. Να κάτσω και να περιμένω όλες τις σταγόνες από τη χθεσινή βροχή, αυτές που έχουνε αραδιαστεί απάνω στην απλώστρα και τα κάγκελα, σαν περιστέρια σε καλώδιο της ΔΕΗ, να πέσουνε στην αγκαλιά Της. Να κρυφακούω τα καλέσματα της γης και θα τις βλέπω να ενδίδουν, πόσο υπέροχα είναι όταν ενδίδουν. Για αυτό δεν έχουνε ανακαλυφθεί του κόσμου τα κελεύσματα ;
   Αφήστε μονάχο μου να αρχίσω και να κλείσω μία μέρα. Χωρίς το Γλέζο και χωρίς Έλενα Ακρίτα, χωρίς έναν ακόμη έντρομο ήρωα να μυρίζεται την περαιτέρω του συρρίκνωση και να ωρύεται την αγωνία του δημοσίως. Χωρίς ενός ακόμη «πατερούλη των μαζών» την άθλια ..εξομολόγηση, χωρίς αυτά που δεν έμαθα, αλλά θα ήθελα να είχα μάθει. Αφήστε με να τα διαβάσω μόνος μου τα πράματα γιατί θα τα διαβάσω με τα γράμματα που έμαθα και ίσως έτσι θα τα εμπεδώσω. Τότες θα μπορώ κάτι να δώσω.
   Αφήστε με μονάχο μου να αρχίσω και να κλείσω μία μέρα. Να πάω στη βιβλιοθήκη μου και να περιοριστώ σε ένα ανάγνωσμα, σε μία γραμματοσειρά, σε μια σελιδοποίηση, και όταν βαρεθώ τις λέξεις που χορεύουν, να κλείσω εκείνη ακριβώς την ώρα το εξώφυλλο, ούτε ένα δεύτερο αργότερα, ούτε ένα δεύτερο πιο αλλοτριωμένος, ούτε ένα δεύτερο πιο αιχμάλωτος, ούτε ένα δεύτερο πιο εξαντλημένος. Και ύστερα να κάτσω λίγο να σκεφτώ.     
   Αφήστε με μονάχο μου να αρχίσω και να κλείσω μία μέρα. Χωρίς κοινωνική δικτύωση.
   Αφήστε μονάχο μου να αρχίσω και να κλείσω μια ημέρα. Δεν χρειάζομαι καμιά βοήθεια για να αναγνωρίσω την κάψα Του το μεσημέρι, ούτε του δειλινού τη γλύκα. Θα τα καταφέρω μόνος μου, ειλικρινά δηλαδή, έχω τόσο καιρό που δυσφορώ με τη πρεμούρα ολονών για οδηγίες.
   Ενήλικος δεν είμαι ;

1 σχόλιο:

  1. Ολόκληρος άντρας έγινες κι ακόμα σου λείπουν οι παρέες... άντε, μη μυθοποιήσουμε και τη μοναξιά, αφού θεοποιήσαμε τη συντροφιά πρώτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εντυπώσεις ;