Δευτέρα, Οκτωβρίου 20

άντρας ελευθέρων ηθών

...τον κοιτούσαμε που έφευγε με το ένα χέρι στη κωλότσεπη της Μελπομένης. Πιωμένος αλλά  διατηρώντας μια ...εκλεκτική ψυχοσωματική συνοχή, αν υπάρχει τέτοια φυσική κατάσταση. Εκείνη φχαριστιόταν το κωλοπιάσιμο.
  -Δε θα'χει καλά ξεμπερδέματα , μου είπε ο Ντίνος και μετά γύρισε κι έκανε εκείνο το νόημα στη γκαρσόνα, με τα δυό δάχτυλα προς τα κάτω, που σημαίνει : άλλη μια γύρα τα ποτά μας.
   Σκέφτηκα...
   Αυτό είναι το σημαντικότερο που μπορεί να προσφέρει στη παρέα ένας άντρας ελευθέρων ηθών. Παύει να σε απασχολεί τι ξεμπερδέματα θα 'χεις εσύ. Αναλογίζεσαι τα δικά του !
     Λίγο είναι ;

     Ήρθαν τα τζην. Του Ντίνου φις με ζάχαρη στο ποτήρι, το δικό μου στρέϊτ. Όπως το απόσταξε η μάνα του. Ο άλλος έπιασε να γλύφει. Τα χείλη. Του ποτηριού. Σίχαμα ! Εγώ έπιασα να σκέφτομαι : Δεν μπορώ, να ΄μαι ελευθέρων ηθών εγώ. Τις άλλες που με ήθελε η Νατάσσα, τη φίλησα, στα χείλη. Του στόματος. Τη λιγουρεύτηκα αλλά την "έσπρωξα" ιπποτικά στην πόρτα της. Έφυγα γρήγορα να μαζέψω τα μυαλά μου. Θέλω να πω, να φέρεσαι όπως σου καπνίσει, ΟΚ, αλλά δεν είσαι μόνος σου στο παιχνίδι. Χρειάζεται μια ποσότητα περίσκεψης. Εξάλλου, και οι άλλες έχουν ψυχή. Δεν είναι δύσκολο να βρεθούν από τα σύνεφφα στα τάρταρα. Πάντοτε σιχαινόμουν τη μομφή, ιδιαιτέρως όταν προερχόταν από το αδύναμο φύλλο. Μετά πας στο σπίτι, στον καθρέφτη και κοιτιέσαι. Και προτιμάς, επιλέγεις, με τα χίλια, να μην έχεις εσύ ευθύνη για την έκβαση της κρίσης της κάθε μιας. Πάρε τις περιπτώσεις και θα δεις. Κάτι όλες έχουν. Στην ηλικία μας κάτι όλες θα έχουν. Θα έχει κατάθλιψη. Θα έχει παιδιά. Άντε να μην έχει παιδιά, θα έχει πριν από σένανε κάποιον σημαντικό που τώρα θα λυσσάει. Να μη πω ότι σχεδιάζει να σε μαχαιρώσει. Θα ήθελες να είσαι εσύ αυτός ; Και άντε να υποθέσεις ότι ο άλλος είναι γουρούνι, το αγαπάνε αυτό το ζώο οι γυναίκες, το αναφέρουν αμέσως, όταν τέλος πάντων είναι να το αναφέρουν, ας πούμε ότι ο άλλος, ο πρώην, είναι γουρούνι, εσύ θα αποδειχτείς ανώτερος ; Σιγά.... Γιατί ;
   - Γιατί  ; είπα μάλλον φωναχτά.
- Τι γιατί, απάντησε ο Ντίνος, δε βλέπεις σε πόσες έχει βάλει χέρι ; Αυτές δε θα συναντηθούν αύριο μεταξύ τους ; Club εξαπατημένων από έναν άντρα ελευθέρων ηθών. Αφού τα λένε αυτά οι γυναίκες μεταξύ τους... είναι ζήτημα χρ....αλλά πάω στοίχημα, δε τον ενδιαφέρει κι όλας που θα περνάει και θα χλευάζουν όλο αυτό το καραγκιοδίστικο ύφος του.. στη καλύτερη...μη τον φτύνουνε κι όλα..    
     Βυθίστηκα σε ενστάσεις, ο Ντίνος μιλούσε αδιάκοπα, το είχε το θέμα, εγώ σκεφτόμουν γιατί άραγε ένας άντρας είναι ανώτερος από έναν άλλον, πάλι άντρα. Ίδια ένστικτα, ανεπαίσθητες αποχρώσεις διαφορετικότητας.. Εντάξει... Εγώ, είμαι, όσο να πεις,  κάπως ανώτερος !  Όχι, κάτσε να δεις, το στηρίζω κάπου. Τις άλλες που κάναμε παρορμητικά έρωτα με τη Τζένη, πριν την ώρα του, αντιλήφθηκα μετά ότι είχε θέμα με τον πατέρα της, στο σπίτι τους μέσα, εγώ σα φίλος, καλεσμένος, μετά ο γέρος στο πρωϊνό είχε κάτι μούτρα προβοσκίδα, θυμάμαι ότι ξόδεψα τις υπόλοιπες γιορτές να κάνω περιπάτους και να μου μιλάει ο μπαμπάς της για το μεσοπόλεμο, πιστεύω ότι πλήρωσα ένα δίκαιο τίμημα, δεν ήταν και μαστίγωμα, είναι ωραίες οι ιστορίες των ηρώων και τέλος πάντων αν η Τζένη ήταν πιο προσεχτικιά και δε τσίριζε στη κορύφωση, αλλά τσίριζε και ο παππούς δεν ακούει δεν ακούει αλλά δε μπορεί, από τον πάνω όροφο....
- Αυτά που δεν πρέπει, πάντα τα ακούει !
   - Δεν ακούει παρά μόνο το κάτω του κεφάλι. Να δεις που τις βάζει ο λίγδας να πληρώνουνε τα ποτά !!! είπε ο Ντίνος. Μετά άρχισε να ψάχνει με την οδοντογλυφίδα τις κουφάλες των δοντιών του για ζάχαρη. Σίχαμα... 
   - Βρε μην τους ζητάει από πάνω και δανεικά... έσκασα στα γέλια....ο κατήφορος αδελφέ... έπιασα ασυναίσθητα τη κωλότσεπη, τα χρήματα εκεί, το εγώ μου εν τάξει.

      ΕΓΩ,  δε τις αφήνω ποτέ να πληρώνουνε. Και αν πληρώσει καμιά, στο τσαμπουκά, την επόμενη φορά κερνάω με το ζόρι οινόπνευμα, όχι λεμονάδες, να είμαι από πάνω ΕΓΩ, γιατί έτσι είναι οι άντρες με αρχ... ές. Mannlichkeit uber alles. Οι αρχές είναι πιο σοφές από τις παρορμήσεις. Ο άντρας πρέπει να κερνάει αρχοντικά και να μην φαίνεται ότι επιδιώκει κάτιτις. Κιμπάρης να είναι ρε... Ναι... Βέβαια, τις άλλες, με τη Μαριάννα, που με είχε ξεζουμίσει να την ποτίζω τέσσερα και πέντε την κάθε βραδιά, βδομάδες στην καθησιά, ήταν άλλη περίπτωση και δεν έλεγε και τίποτε σα γκόμενα στο φινάλε, όταν την είδα άβαφη να βγαίνει από τις τουαλέτες των αντρών, όπου είχε τρέξει να ξεράσει, δεν άντεξα. Την πήρε και τη σήκωσε , τη καριόλα. άει σιχτίρ, καμιά φορά τζάμπα τις νταντεύουμε και στο τέλος... παίρνουμε να μη πω...
 -Παίρνουμε τα αρχίδια μας ! 
    - Τα αρχιδάκια αρπάζουν τις καλύτερες κοπέλες ! λέει ο Ντίνος.. Να δείς που θα μας φέρει κανένα αστέρι στο τέλος ο μπαλαμούτης.. ο λιγδιάρης... που νομίζει ότι κάθε πρωί που ξημερώνει, για χιλιάδες εργαζόμενες γυναίκες, ο σκοπός της ημέρας τους είναι να σινιαριστούν, να ψεκαστούν και να βγούν εκεί έξω στο δρόμο, περιμένοντας το "πείραγμα" ενός ξελιγωμένου για σεξ τριχωτού αρκούδου με εμπριμέ σώβρακο...
   - Με τίποτε !
- Ε, όχι διάολε, με τίποτε.
   - Με την καμία ! ένευσα. Άντε γειά μας.
- Στον αντρισμό μας και το κιμπαριλίκι μας, συμφώνησε ο Ντίνος.

   Τότε ακριβώς, μα το Χριστό, έκανε την κίνησή της στη μπάρα απέναντι μια ξανθούλα με μια μύτη ανοιχτήρι και έντονη κύφωση, που με κάρφωνε κανονικά καθώς τα έτσουζε από τις εφτά και κάτι :
- Τα επόμενα στα παιδιά από μένα, που είναι και γλυκούληδες... είπε δυνατά και μου έκλεισε το μάτι ! Σήκωσε το ποτήρι και ήπιε άλλον έναν άπακο. Ντέρτι. Μπλέξιμο. Χίλια τα εκατό. Allert. Αλάργα ...

   - Να ΄σαι καλά, φεύγουμε , της έκανα με νάζι. Γύρισα και κοίταξα επιτακτικά τον Ντίνο. Με το πόδι τον έσπρωξα, μη πω τον κλώτσησα στο καλάμι.
 - Ναι, δεν είμαστε απόψε για πολλά, 'στώ, επιβεβαίωσε, κάνοντάς της ένα στην υγειά μας. Μετά κοίταξε επιδεικτικά το ρολόϊ του. Tag Hauer. Από χέρι. Αργά μισή..

 - Δυό πράγματα δε ψωνίζω, μου είπε, ξηροκάρπια από καρότσι και γυναίκες από τη μπάρα.
   - Έτσι. Έτσι ! επίλογος, είπα. Ρολόγια από γύφτο όμως, .! σκέφτηκα μέσα μου και χαμογέλασα πικρά. 
-Νομίζω πάντως ότι είναι δικηγόρος. Σκέψου, ε ;  Όλα πλέον απομυθοποιήθηκαν, τα ήθη μπλέχτηκαν στα πλήθη ! είπε ο Ντίνος με ένα ύφος καρδινάλιου και βάλε.

    Η ξανθιά σηκώθηκε να φύγει σουφρώνοντας τα χείλη της. Σουφρώνοντας όμορφα τα χείλη της. Για λίγα δευτερόλεπτα που είχαν την δική τους ειδική διάρκεια, πέρασε από το μυαλό μου η εικόνα της, πάνω μου, με εκείνα τα πλούσια στήθη να πηγαινοέρχονται, μέσα σε σουτιέν, χωρίς το σουτιέν, εκείνα τα σουφρωμένα χείλη να δαγκώνονται, εκείνα τα χέρια να κρατάνε το κεφαλάρι του κρεβατιού μου από χυτοσίδηρο, εκείνα τα μάτια μετά από μέρες να με κοιτάνε με ..απαιτήσεις, εκείνα τα χέρια να μου ρίχνουν σφαλιάρες, εκείνα τα δάχτυλα να μου παραδίνουν ένα εξώδικο για παρενόχληση, εκείνο το κρεβάτι της απόπειρας συμφιλίωσης, εκείνο το πρόσωπο γύρω από τη μύτη ανοιχτήρι να με κοιτά με απέχθεια καθώς ακόμα μια φορά, κρίσιμη,  εκσπερμάτωνα πρόωρα  και τέλος εκείνο το σουλούπι με το ξεπλυμμένο ξανθό μαλλί στην πόρτα του σπιτιού μου, να παραδίδει επιδεικτικά ένα ζεστό κέϊκ στη γυναίκα μου. Ίδρωσε ολάκερη η πλάτη μου. Δεν είμαι εγώ για...
   - Ούτε εγώ, είπε ο Ντίνος !
   Η γκαρσόνα εν τω μεταξύ της παρέδινε με σεβασμό ένα χαρτοφύλακα και μια καμπαρντίνα. Μας κοίταξε δολοφονικά, η γκαρσόνα, βάζοντας στη τζέπη ένα σημαντικό φιλοδώρημα και σκύβοντας στον Ντίνο ψιθύρισε :
-  Δικηγορίνα είναι. Και καλή. Είστε μαλάκες εννοούσε μέσα από τα δόντια της...ασφαλώς. Άποψή της. Η δουλειά της δεν ήταν να κάνει κριτική, ε ;

   - Θα μας φέρεις κανένα φυστικάκι ; έκανε ο Ντίνος δεικτικά να την επαναφέρει.

    Η δικηγορίνα τότε πέρασε πίσω μου, νομίζω ανάρμοστα λικνιζόμενη, ενισχύοντας την φαντασίωσή μου. Το άρωμά της ήταν διακριτικό, να μην πω θεσπέσιο. Γύρισα και την είδα να βγαίνει σα περήφανο ελάφι. Για μια στιγμή κλονίστηκε κάτι μέσα στο ζαλισμένο μυαλό μου. Κοίτα να δεις... Δεν είναι δύσκολο να περιπέσεις σε ολισθήματα. Γύρισα να μετρήσω τις αντιδράσεις του Ντίνου.
- Άλλες δυό φορές να έλθει και θα τη κουτουπώσει κι αυτήν ο έτσι, είπε ο Ντίνος, γελώντας με ένα στόμα γεμάτο σαλιωμένα φυστίκια.
   Σίχαμα.
- Σίχαμα, είπε εκείνος δυνατά.
    - Σίχαμα, έκανα εγώ με τα μάτια στα χύμα φυστίκια. Θα έπαιρνα όρκο ότι είναι από καρότσι.
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;