Κυριακή, Ιουνίου 21

στην αρχή βγαίνει η τρίχα απ’ το ζυμάρι

   Όλα καλά. Αυτή την εβδομάδα η τρίχα βγαίνει απ' το ζυμάρι. Έτσι δε θα χρειαστεί να πετάξουμε ευρωκουλουράκια. Είναι όλα υπό έλεγχο. Οι Γερμανοί ξέρουν τι κάνουν. Προλαβαίνουν. Αυτής της σχολής είναι. Σκοτώνουν τα εμπόδια εν τη γενέσει τους. Θυμάστε ; Οι Γερμανοί θυσιάζουν πολλά για τον μεγάλο σκοπό.
    Πρέπει να καταλάβει κανείς τι θυσιάζουν οι Γερμανοί για να επιτύχουν τις συνθήκες επώασης μιας μεγάλης ιδέας. Θυσιάζουν την ανθρώπινη πλευρά τους. Απαγορεύουν στα παιδιά τους να κάνουν θόρυβο. Απαγορεύουν στους γνωστούς τους να τηλεφωνούν μετά τις οχτώ. Απαγορεύουν στον εαυτό τους να αγοράσει ένα καρπούζι. Απαγορεύουν στους έφηβους να αλλάξουν κατηγορία εκπαίδευσης. Απαγορεύουν στο γιό τους να πάρει μπύρα απ' το ψυγείο. Απαγορεύουν στους απέναντι να τοποθετήσουν σκυλόσπιτο στην αυλή τους. Απαγορεύουν στη γυναίκα τους να χρησιμοποιεί την ίδια πετσέτα. Απαγορεύουν στους παραβάτες την υπεράσπιση. Απαγορεύουν σε όλους το ενδιάμεσο γεύμα, το ενδιάμεσο σεξ, το ενδιάμεσο τσιγάρο, το ενδιάμεσο chat, το ενδιάμεσο ηλιοβασίλεμα. Οι διακοπές είναι οι διακοπές και οι υπόλοιπες 350 μέρες είναι οι υπόλοιπες 350 μέρες. Ανήκουν στον μεγάλο σκοπό.Δεν ανήκουν σε μένα και σε σένα. Καταλαβαίνεις ;
    Η Ελλάδα δεν συμπεριφέρθηκε όπως η Πορτογαλία. Οι Γερμανοί είναι κατάπληκτοι που η Ελλάδα δεν συμπεριφέρθηκε σαν την Πορτογαλία. Γιατί στο καλό η Ελλάδα δεν έπραξε όσα η Πορτογαλία ; Είναι ώρα να γίνει η Ελλάδα παράδειγμα προς αποφυγήν. Οι Γερμανοί θυσιάζουν πολλά για τον μεγάλο σκοπό. Όλοι πρέπει να θυσιάζουν όσα και οι Γερμανοί για το μεγάλο σκοπό. Το Ευρώ πρέπει να ισούται με Μάρκο. Ούτε ένα pfennig πιο κάτω. Οι Γερμανοί διανύουν χιλιόμετρα για να πάρουν ένα pfennig  φθηνότερα το ψωμί. Για να βάλουν δυο pfennig  χαμηλότερα τη βενζίνη. Οι Γερμανοί παίρνουν τριάντα εφτά χρόνια το τραίνο 7 και τριάντα ακριβώς. Το ‘χασες ; Πέθανες.
    Εγώ θέλω να ζω με τους Γερμανούς. Μου αρέσουν οι Γερμανοί. Διαδηλώνω την απόφασή μου να ζήσω με τους Γερμανούς. Θα εμποδίσω αυτό το διαζύγιο. Θα βγάλω τα παιδιά μου με πλακάτ στην πλατεία, αν δε βρέχει, ντυμένα καλά, με συνθήματα τέλεια ζωγραφισμένα μονάχα με υδροδιαλυτά και άοσμα κραγιόνια, γερμανικής κατασκευής. Θα τραγουδήσω με πίστη στην ενωμένη Ευρώπη. Το Ευρώ είναι το χαρτί που θα κάνει την διαφορά. Δεν το βγάζω εγώ το Ευρώ απ’ τη ζωή μου. Είμαι θιασώτης της μεγάλης ιδέας. Θα απαγορεύσω στα παιδιά μου να κάνουν θόρυβο για τη μεγάλη ιδέα. Θα δώσω εντολές στους φίλους μου να μην τηλεφωνούν μετά τις οχτώ για τη μεγάλη ιδέα. Δεν θα αγοράζω αυγά από το μαγαζάκι της γειτονιάς. Θα αγοράζω το καρπούζι με τη φέτα. Δεν θα επιτρέπω στον γείτονα να αγοράζει σκυλόσπιτο. Θα αρνηθώ εσαεί τα ενδιάμεσα γεύματα, το ενδιάμεσο σεξ, το ενδιάμεσο τηλεφώνημα, το ενδιάμεσο ηλιοβασίλεμα. Οι διακοπές μου θα είναι δέκα μέρες το χρόνο. Μετά, τριακόσιες μέρες θα κάθομαι μέσα. Θα βλέπω κυβερνητική τηλεόραση και θα κοιμάμαι στις δέκα. Για τη μεγάλη ιδέα.Θα θυσιάσω όσα και οι Γερμανοί για τη μεγάλη ιδέα.
     Εγώ θέλω να ζω με τους Γερμανούς. Θα παράγουμε υποβρύχια και τηλεοράσεις με προδιαγραφές πέραν αμφισβητήσεως. Θα παρέχουμε τηλεπικοινωνιακές ευκολίες σε υπανάπτυκτους. Θα χλευάζουμε τους άραβες και θα χρησιμοποιούμε τους μαύρους.  Θα επιβραβεύουμε την ακραία παραγωγικότητα και θα σηκώνουμε παγκόσμια κύπελλα. Μας συνδέουν πολλά με τους Γερμανούς. Έχουμε ...δεσμούς αίματος εμείς με τους Γερμανούς. Θα συνεργαστούμε άψογα εμείς με τους Γερμανούς. Για τη μεγάλη ιδέα.  Η Ευρώπη έχει την δική της υστερία…. Τη μεγάλη Γερμανία.
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;