Σάββατο, Μαΐου 2

μπαμπά να σε ρωτήσω κάτι ;

- Λέγε..  
-  Μπαμπά ;  Άμα γίνει ένας μεγάλος σεισμός σαν αυτόν στο Νεπάλ ποιό σπίτι θα πάθει τη πιο μεγάλη ζημία ; Το δικό μας το παλιό ή η βίλα της κυρ Αγκέλας ; 
   - Το δικό μας βέβαια...
   - Δηλαδή πιο πολλά λεφτά θα χάσουμε εμείς ;
   - Όχι, πιο πολλά λεφτά θα χάσει εκείνη αφού το δικό μας δεν αξίζει παράδες...
   - Τότε γιατί λες το δικό μας βέβαια ; 
   - Δε θα γίνει σεισμός, διάβαζε.
   - Μπαμπά ; Κι άμα, άμα γίνει ;
   - Ξέρω γω ;  Αυτή που έχει το ακριβό σπίτι άσε να ανησυχεί. Εμείς τι είχαμε τι χάσαμε.
   - Και που θα κοιμόμαστε μετά εμείς ;
   - Ε, δε με ρώτησες αυτό πριν, ποιός θα χάσει πολλά φράγκα με ρώτησες.
   - Ναι, αλλά έχουμε που να κοιμηθούμε εμείς μετά ; 
   - Δε θα γίνει σεισμός, σκάσε και διάβαζε.
   - Εγώ περνάω καλά και στον παππού μου στο χωριό.
   - Θα σε πάω το καλοκαίρι, εκεί δεν έχει φλάουτο και Γερμανικά να μάθεις. Γράφε .
   - Ρε μπαμπά, θέλω να συζητήσουμε...
   - Λέγε, το φιρίκι μου μέσα.. τι άλλη απορία έχεις...
   - Το σπίτι μας είναι ότι έχουμε και δεν έχουμε ;
   - Έχουμε και το σαραβαλάκι.
   - Κι άμα γίνει σεισμός και πέσουν τα σπίτια πάνω στα αυτοκίνητα ποιός θα χάσει πιο πολλά λεφτά ;
   - Ε, αυτοί που τα έχουν μέσα στο γκαράζ, εμάς το Citroen μας κοιμάται κάτω απ' τα άστρα.
   - Δηλαδή πιο πολύ φοβάται η κυρ Αγκέλα για το Audi ;
   - Αυτοί δε φοβούνται τίποτα παιδί μου, έχουν και Audi και δυό Citroen.
   - Ναι αλλά γιατί με μαλώνει που παίζω μπάλλα κοντά στο Audi ;
   - Επειδή τα θέλει όλα άθικτα, γιαυτό. Μη το γκρατζουνίσεις.
   - Είναι στριμένη ;
   - Είναι μαθημένη στην τάξη και την ομορφιά, τα θέλει όλα τέλεια, στριμένη όχι. 
   - Εμείς φοβόμαστε μη μας το γκρατζουνίσουνε ;
   - Τι να μας γκρατζουνίσουνε, το ερείπιο ; Θα βάλουμε αυτοκόλλητα.
   - Ρε μπαμπά, καλύτερα δε περνάμε εμείς τότε ;
   - Ξέρω εγώ, άμα το λες εσύ ;
   - Μπαμπά τα λεφτά δε χαλάνε ποτές ;
   - Τι εννοείς πάλι, το κεφάλι μου πήρες σήμερα...τα λεφτά τα χαλάμε εμείς για γούστα.
   - Άλλο λέω... Τα λεφτά είναι σα τα σπίτια και τα αυτοκίνητα ή είναι αθάνατα ;
   - Τα λεφτά δεν είναι αθάνατα, μερικές φορές άμα γίνει μεγάλη ανακατωσούρα,  πόλεμοι και φτώχευση και αναστάτωση, χάνουν την αξία τους.
   - Μπαμπά εμείς έχουμε πολλά λεφτά κρυμμένα ;
   - Φράγκο τσακιστό δεν έχω κρυμμένο, μη σου μπαίνουν ιδέες. Καλό είναι το ποδήλατο.
   - Η κυρ Αγκέλα έχει ; Κρυμμένα ;
   - Δικός της λογαριασμός...
   - Ρε μπαμπά, αυτή φαίνεται πιο στεναχωρημένη από σένα...
   - Δικός μου λογαριασμός. Εγώ είμαι πιο χαλαρός άνθρωπος. Όχι ότι δεν έχω βάσανα αλλά άμα σε βλέπω να διαβάζεις και να μη μιλάς είμαι ήρεμος. Τώρα λίγο φοβάμαι, αυτές τις μέρες μας έχουν λίγο τρομοκρατήσει τα κανάλια.
   - Μπαμπά, εδώ λέει να γράψω τρία πράματα από λ..
   - Ε, βάλε λεφτά, λιντσάρισμα και λιμοκτονία.
   - Όχι, έβαλα, λιοντάρι, λουκάνικο και λάσπη, αλλά έχω μια τελευταία ερώτηση.
   - Τι, πες το να τελειώνουμε...
   - Άγκελα με δυό λ γράφεται ;
   - Με τρία.  

1 σχόλιο:

εντυπώσεις ;