Σάββατο, Νοεμβρίου 1

fifty fifty

     Πόσες οι πιθανότητες να γίνω πενήντα ένα ; Πόσες οι πιθανότητες ;

    Να τι να του ευχηθείς, αν κάποιον τον σκέφτεσαι και σου βγαίνει από φυσικού σου ένα χαμόγελο : Να σε αγαπήσουν φέτος. Να προσφέρεις χαρά φέτος. Να πραγματοποιήσεις ένα σου στοίχημα φέτος. Να μην την κλάψεις τη χρονιά.

    Αντ' αυτού οι ευχές που αραδιάζεις είναι ένα συνονθύλευμα από μεγάλες ακατέργαστες μπαρούφες ! Μαζί με προσταγές. Πόσο αρέσει στον άνθρωπο να προστάζει μέσα από δήθεν αυθόρμητες ευχές.

    Πιάνω λοιπόν εδώ στο κατώφλι της φθοράς να ευχηθώ στον εαυτό μου μοναχός μου. Κι εσύ που με διαβάζεις, καλά θα κάνεις να ξεδιαλύνεις τι εύχεσαι γιατί έρχονται και τα δικά σου τα κεράκια.

   Εύχομαι να φύγω από τη ζωή απότομα και περήφανα, όχι άδοξα και με ταλαιπωρία. Να έχω σχετική επίγνωση ότι το τέλος έρχεται. Και την συγκρότηση ώστε να προκαλέσω τις σωστές εξελίξεις πάνω σε τούτο το τεράστιο ζήτημα της αναχώρησης. Απλά πράματα, ε ;

   Εύχομαι να μην κρεμάσω τα ζητήματά μου στους ανθρώπους μου. Μήτε τις ανεπάρκειες μήτε τις δομικές μου αδυναμίες. Να μην αποζητώ επιβεβαίωση από την φθορά των γύρω. Να μην προκαλώ τύψεις στους ευαίσθητους μήτε αποστροφή στους πιο σκληρούς . Να τρώω τον βάτραχό μου μέχρι τέλους, όπως η γιαγιά μου, η πιό περήφανη γιαγιά που έχω συναντήσει.

   Εύχομαι να μην ζήσω πρόωρη αποχώτηση αγαπημένων προσώπων.

   Εύχομαι να βιώνω τον έρωτα, που τόσο πολύ με καθορίζει, με ώριμα άτομα, με πονηρές γριούλες, με άντρες και γυναίκες της εσωτερικότητας και της ωραίας τριβής, χωρίς να χρειάζεται να ξεφτιλίζομαι ούτε να ξεφτιλίζω κανέναν.

   Εύχομαι να εξασφαλίζω τον ελάχιστο προσωπικό ζωτικό μου χώρο, λίγα δευτερόλεπτα,
 λίγα τετραγωνικά μέτρα, λίγες απρόσκοπτες σκέψεις, λίγες ήσυχες βαθειές ανάσες και αυτό να γίνεται από συγκυρίες χωρίς να απαιτεί πολέμους και τριβές.

   Εύχομαι να βρίσκω ανθρώπους που όταν βγαίνει η πανσέληνος από τα σύννεφα ξέρουν να σωπάσουν.

   Εύχομαι να είναι τα πιοτά μου καθαρά, γλυκόπιοτα και οι μεζέδες μούρλια επειδή τα λόγια και τα μάτια που τους μαγειρεύουνε θα είναι λαμπερά από έξαψη και πόθους.

   Εύχομαι να απαλλαγώ από τα άχθη, να το κανονίσω έτσι τώρα το πράγμα ώστε να απαλλαγώ από τα άχθη πριν βάλουν τέλος σε ό,τι απέμεινε να σπινθηρίζει μέσα μου.

   Εύχομαι τέλος να γνωρίσω ανθρώπους με ίδιο όνειρο για αυτόν τον τόπο και μερικοί να γίνουμε συνέταιροι σε ένα ακόμη εγχείρημα ταπεινό και πελώριο μαζί, στο μέτρο που τούτο δεν θα αποβεί ακόμα ένα άχθος.

   Αυτά....   Πόσες πιθανότητες έχω ;

1 σχόλιο:

  1. Σου εύχομαι να εύχεσαι, να κυνηγάς τις πιθανότητες...Μπαίνεις στη δεκαετία της νηφάλιας εμπειρίας, απόλαυσε τη συγκομιδή, γεύσου τους χυμούς της. Φύλαξε το διάβολο που υπάρχει μέσα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εντυπώσεις ;