Σάββατο, Νοεμβρίου 8

Joker ! ...εγώ είμαι ο ένας απ' τους δυό

  ...ο τυχερός του τζόκερ. Μη με βλέπεις έτσι. Έχω μπροστά μου όλες τις προοπτικές.
   Είμαι ο άνθρωπος που θα ζήσει για να δει τον ΠΑΟΚ πρωταθλητή. Στις εκκλησιές θα κρέμονται από κάθε Παναγία ασπρόμαυρα κασκόλ. Άιιντεεε γαμώ τη Μπαναγία μου !
   Είμαι ο άνθρωπος που θα ζήσει για να κουβαλάει παγάκια & ούζο στον πρώτο εσκιμώο που θα παίξει σκεπαστό μίνι γκόλφ μέσα στον Παρθενώνα. Το όραμα γκαρσόνια της Ευρώπης ήτανε για την προηγούμενη γεννιά. Μπάτλερς της υφηλίου ρεεεε... Άντε αδέρφια μου.
   Είμαι ο άνθρωπος που θα ζήσει για να δει τη χώρα γεμάτη πετροδολλάρια. Μάλιστα ! Θα τα διαχειρίζεται η δέκατη κατά σειρά πανηγυρικά εκλεγμένη αριστερή ελληνική κυβέρνηση ξεκινώντας να μετράμε από εκείνη του βουνού. Ποιός Αλέξης τώρα... Το έκτο εγγόνι από τον τέταρτο γιό του Μητσοτάκη με σύζυγο την κόρη της Αλέκας αγκαζέ στο Μαξίμου. Κουμπάρος πάλι ο Ερντοάν. Και στα πρωτοσέλιδα τη νύφη θα λέν ότι την πηδάει ο Αντωνάκης Σαμαράς ο Γ'. Μαξιμαλισμός στη φαντασία ρεεεε.
  Είμαι ο άνθρωπος που θα ζήσει για να δει το στεγαστικό σου στα χέρια του φύλαρχου των Μασάϊ. Τι γελάς ρε ; Πακέτο, τιτλοποίηση, CDS, και σκόρπισμα των επισφαλειών σα τη λάσπη στον ανεμιστήρα. Όπως βρέθηκαν ηλίθιοι να αγοράσουν τα σκουπίδια των Αμερικάνων έτσι θα βρεθούν και για τα δικά μας. Λίγη πίστη θέλω να δείξεις.
   Είμαι ο άνθρωπος που θα ζήσει για να δει τη Βουρβουρού στρωμένη αποκλειστικά με εικοσιπεντάχρονα μωρά το ένα πάνω στο άλλο να "περιμένουνε". Όλοι οι άλλοι άντρες, μερικοί από αυτούς παντρεμένοι μεταξύ τους, θα είναι στις καφετέριες καθώς ο βετεράνος Γκέκας θα σημειώνει το γκολ τίτλου στο Μουντιάλ του 2022. Εγώ όμως θα ασχολούμαι με τα "μωρά", γιατί έτσι είμαι ΕΓΩ , αρχετυπικά φτιαγμένος, αγόρι .
   Είμαι ο άνθρωπος που θα ζήσει την μεταμόσχευση συσκευών μέσα στο ανθρώπινο κορμί. Θα μπορείς να ζητήσεις ό,τι τραβάει η ψυχή σου. Τηλέφωνο στο νύχι θες ; Done. Δράπανο στη βάλανο ; Din .
   Στην Έδεσσα προχθές ένας χωρικός πήρε εννιά στο τζόκερ. Κρύβεται. Το χωριό έχει παρατήσει τα χωράφια και περιμένει να του τα φάει. Τα παιδιά του είναι ήδη χαραμοφάηδες και δεν τους έχει ακόμη πει τίποτε. Η γυναίκα του θα φάει τα μισά σε ινστιτούτα καλλονής και σε λίγους μήνες θα είναι ο στόχος όλων των αρσενικών από τη Γουμένισσα μέχρι την Άρνισσα. Θα ξυπνάει τη νύχτα και θα βλέπει σκιές αντρών στην κάμαρά του ο φουκαράς. Και ο Δραγασάκης να ετοιμάζει την μεγαλύτερη φορολόγηση του μεγάλου πλούτου όλων των εποχών. Τώρα άμα θες εσύ αυτόνα να τον λέμε τον ένα από τους δύο τυχερούς, να τον λέμε. Αλλά δεν είναι. Δεν είναι...
   Στον αντίποδα κοίτα τι συνέβη προσχθές μέσα στο σπίτι μου...
   Προχθές τα ξημερώματα ένας άντρας στεκόταν ημίγυμνος δίπλα στη γυναίκα μου μες στο μισοσκόταδο. Μετά έβγαλε το τελευταίο του ρούχο. Πλησίασε, κοίταξε την κοιμισμένη. Το κορμί του άφηνε μυρωδιά τεστοστερόνης σε όλη την κάμαρα. Το ζεστό κορμί της κοιμισμένης ήταν διαθέσιμο. Έτσι να έκανε ο άντρας το σεντόνι, θα έβλεπε τα απόκρυφά της σαν τα πέταλα ενός ώριμου τριαντάφυλλου.Όλα κρέμονταν από μια κλωστή...
    Και την βγάλαμε καθαρή, πάλι. Δεν συνέβει τίποτα !!! Περνώντας από τον καθρέφτη του χωλ ο εγκρατής άντρας κατάλαβε ότι είμαι εγώ. Γι αυτό σου λέω... Είμαι πολύ τυχερός άνθρωπος. Εγώ θα πηδούσα παραλίγο τη γυναίκα μου ! Είμαι ο ένας από τους δυό. Ο άλλος είναι η κοιμισμένη. Όλη η ρέντα στο σπίτι μου, το σπίτι μου μέσα... Τέτοια τύχη.

1 σχόλιο:

εντυπώσεις ;