Σάββατο, Νοεμβρίου 15

προσευχή

      Ο πιτσιρικάς σκέπασε με τις παλάμες τα αυτιά του πριν ακουστεί η τελευταία φράση της ημέρας. Με τα χείλια του μιμήθηκε τη μανούλα : βουρτσίζουμε καλά τα δοντάκια μας και πριν πέσουμε για ύπνο, κάνουμε προσευχή
      Στο λουτρό είχε μια μυρωδιά μούχλας, οπότε άνοιξε και έκλεισε βιαστικά τη βρύση, ίσα για να μουσκέψει την οδοντόβουρτσα. Την άφησε στο νεροχύτη και περπάτησε ανακουφισμένος τον διάδρομο. Μέσα έπαιζε Τούρκικο. Φώναξε μια καληνύχτα και κλείστηκε στο μικρό δωμάτιο. Ξάπλωσε ανάσκελα και έβαλε δίπλα την εικόνα του Κυρίου. Πήρε μια βαθειά αναπνοή και γύρισε να Τον κοιτάξει. Ήταν ήρεμος. Μπορούσε απόψε να αντέξει μια σύγχυση. Ο Κύριος.

   - Ξέρουμε και οι δυό ότι είσαι μούφα, του είπε! Δεν έχω δει ούτε ένα έξυπνο ζώο, ας πούμε μια μέλισσα ή ένα χιμπατζή να κάνει προσευχή. Ξέρουμε και οι δυό ότι είσαι μούφα, αλλά εγώ σε καταλαβαίνω. Η ζωή είναι βαρετή χωρίς τους δούλους. Λοιπόν απόψε έτσι για αρχή θα σου πω τι εύχομαι. Και μετά μίλα εσύ να δούμε τι άκρη θα βγεί ...
   Ο μικρός έκλεισε τα μάτια και πήρε τρείς ανάσες από εκείνες που μειώνουν τα αποθέματα οξυγόνου του πλανήτη. Μετά με όσο πιο χοντρή φωνή μπορούσε να βγάλει αράδιασε τα παρακάτω : 
    - Εύχομαι  να αποδειχτώ μεσσίας και να αρχίσουν εκατομμύρια δούλοι μου να μου χτίζουν εκκλησίες.  ....   ....  πλάκα σου κάνω ρε. Δε με νοιάζει. Μη τα παίρνεις. Πω πω, ούτε ένα αστειάκι δε σηκώνετε οι μεγάλοι...
   Τον κοίταξε στα μάτια παιχνιδιάρικα, μετά σοβάρεψε απότομα και μετά ηττημένος τα κατέβασε. Τα ματάκια του. Δεν άντεξε την ποσότητα της πίεσης που του άσκησε η ασκητική μορφή με το ξανθό μούσι. Πέρασαν δυό τρία δεύτερα αμηχανίας. Μετά Του έριξε μια κλέφτικη ματιά και έσπρωξε λίγο, με την άκρη του δαχτύλου του, αργά αργά, το ξύλινο εικόνισμά Του ώστε Εκείνος να κοιτάζει προς τα πέρα... Μετά μπόρεσε πάλι να πει :  
    - Εύχομαι κατ' αρχήν να πέσει το λαχείο στη μάνα μου και να βρει μια καλή γκόμενα ο μπαμπάς μου γιατί και οι δυό ξέρουμε τη ρίζα της μίρλας. Εύχομαι ο παπούς να μην πεθάνει και φέτος. Πολύ καλά περνάμε. Άμα μπορέσεις βόηθα σε αυτά τα απλά και δε σε χρειάζομαι, δεν έχω σκοπό να σου φορτώνομαι από τώρα. Θα σε κρεμάσω πάλι στον τοίχο και, κανόνισε.  Επίσης αν ευκαιρέσεις φτιάξε στο κήπο ένα milcόδεντρο. Άντε τώρα, καληνύχτα. 
   Σηκώθηκε και ξανακρέμασε την εικόνα, αυτή τη φορά με τον Κύριο προς τον τοίχο. Μετά πήρε το τετράδιο και το μολύβι του και ξάπλωσε μπρούμητα στο χαλί. Το μικρό τσαλακωμένο τετραδιάκι έγραφε από έξω ... Πράματα να τα κάνω και ο πιτσιρίκος το άνοιξε στην πρώτη καθαρή σελίδα που βρήκε. Δεν τις γέμιζε με τη σειρά. Έγραψε μουρμουρίζοντας συλλαβή συλλαβή τα παρακάτω :
   - Εύχομε να ψηλώσω κάπος γρήγορα. Μετά να αρχίσω τις ενέργηες. Μαζί με το Κωστή να βρούμε ένα καταφίγιο. Εκεί να έχουμε τα εργαλία μας. Και πολύ μεγάλες σοκολάτες.  Ο πύραυλος που θα φτιάξουμε να έχει τρία δωμάτια. Μπορεί η Σταυρούλα να θέλι να έρθει τελικά. Ε, να μην την έχο και πάντα στο κεφάλι μου, να έχει το δικό της δομάτιο. Εμείς μετά την εκτόξεψη να έχουμε όλη τη μέρα δικιά μας. Κανείς να μη μας λέει τι να κάνουμε. Της Σταυρούλας τα ρούχα να μικρίνουναι και να μην έχει άλλα και να φαίνετε λίγο η κοιλίτσα της όταν τεντώνετε. Εγώ να έχω κανα παντελόνι του μπαμπά μαζί για να κρύβω την αντίδρασή μου όταν θα βλέπο τη κοιλίτσα της. Τη μέρα να έχουμε κι άλλους φίλους από άλλο πλανήτη επίσκεψη. Αυτοί να μας φέρνουν αλιότικες σοκολάτες. Το βράδυ όμος νωρίς να φεύγουνε αυτοί, όχι η Σταυρούλα. Άμα πίνω σα το μπαμπά να μη κάνω ποτέ μετό. Γενικά να μη με πονάει ούτε η κιλιά μου ούτε τίποτα. Άμα θυμηθώ άλλα θα τα γράψο αύριο γιατί νίσταξα. 
   Κάτω από το κρεβάτι του ήταν το κουτί με τα δικά του πραματάκια. Το τράβηξε και έβαλε το τετράδιο στο βάθος βάθος. Από πάνω έριξε αυτοκίνητα και αεροπλάνα.  Όλα σε φρικτές απομιμήσεις. Δεν καταλάβαινε γιατί τα αεροπλάνα και τα παιχνίδια δεν φτιάχνονται λίγο πιο αληθινά. Έσπρωξε το κουτί πάλι από κάτω, βαθιά, και πήγε να γυρίσει τον Χριστό από την σωστή μεριά. Του έκλεισε με λίγη ντροπή το μάτι. 
    - Κάνε λίγο τα στραβά μάτια... του είπε, η μαμά μου επιμένει ότι τα βλέπεις όλα. Σε παρακαλώ μη με μαρτυρήσεις, ποιός θέλει ξανά τους ..ενήλικες να ουρλιάζουνε στα αυτιά του. Και αν προλάβεις, φέρε μου ένα χειριστήριο για να χαμηλώνω τη φωνή τους. Αυτό μπορείς να μου το φτιάξεις ; Θα σε κάνω Θεό !




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;