Τετάρτη, Αυγούστου 13

ερωτικό


  

Mα τι φρούτο είσαι ; 

       Όρμησα να σε φάω με τις φλούδες. Όχι γιατί είσαι νοστιμότερη. Επειδή με κάνεις αδέξιο. Επειδή με κάνεις βουλιμικό. Και επειδή αρνούμαι να σε ακουμπήσω με ένα μαχαίρι. Το μαχαίρι πάντα αφήνει ρετάλια. Είναι εργαλείο διαλογής. Και εγώ σε πεθυμώ ολάκερη. Έτσι, έμπηξα τα δόντια μου στην πρώτη προεξοχή σου. Τη πιό ζουμερή. Τι ηδονή. Είσαι και γαμώ τα αχλάδια. 

    Σε τύλιξα και σε μετασχημάτισα ολάκερη σε ένα βυζί. Ζούληξα την άκρη σου και τη πιπίλισα. Τα χείλια μου βάφτηκαν ανεξίτιλα. Έδωσες τόση δουλειά στη γλώσσα μου. Ούτε που θυμάμαι αν είχες κουκούτσι. .Θυμάμαι μόνο το κοκκινάδι. Είσαι και γαμώ τα βύσσινα.

    Τράβηξα τη φλούδα σου προς τα κάτω. Η σάρκα σου ήταν λευκή. Σε δάγκωσα. Σε μάσησα αργά και μου τρέξανε τα σάλια. Σε κατάπινα με ηδονή. Στην τρίτη μπουκιά άρχισαν να μου τρέχουν και δάκρυα. Έβλεπα που τελείωνες. Δεν ήθελα να σωθείς. Ήθελα να είσαι η πρώτη μπανάνα χιλιόμετρο. Είσαι και γαμώ τις μπανάνες.

    Παραμέρισα τα χείλη σου. Το χρώμα μέσα ήταν απερίγραπτο. Δεν υπάρχει αλλού στη φύση. Έμεινα αμήχανος για ένα τέρμινο. Άλλο φρούτο. Χύμηξα μέσα να λουστώ στο χυμό. Ακόμα κολλάω. Σκέφτηκα μάγκο και φράουλες σε σχήμα σύκου. Σκέφτηκα σουλτανίνες και βατόμουρα σε σχήμα καρπουζιού.  Είσαι και γαμώ τα φραγκοστάφυλλα.

    Επιχείρησα να σε τελειώσω. Τι αμετροέπεια. Σκέφτηκα σύμπαν. Σκέφτηκα άβυσσο. Σκέφτηκα χάσμα και στέφθηκα κατολίσθηση. Σκέφτηκα βάθρες και στέφθηκα νερό. Σκέφτηκα ρήγμα και στέφθηκα λάβα. Έκανα ώρες να κρυώσω. Στο μυαλό εννοώ.

     Ύστερα κατάλαβα τι φρούτο είσαι. Είσαι και γαμώ τα μουνιά.

1 σχόλιο:

  1. Ερωτική φρουτολαγνεία.. Αξεπέραστο είδος που συναντάται αποκλειστικά στο ειδικό λεξικό του Περικλή

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εντυπώσεις ;