Κυριακή, Ιουλίου 7

ο φασισμός του ανικανοποίητου



     - Γιατρέ ;
-Μισό λεπτάκι αγαπητέ, να βάλω το ρολόϊ, έχουμε 40 λεπτά που αρχίζουν από τώρα.
     - Γιατρέ μου , θέλω να σας μιλήσω για το φασισμό του ανικανοποίητου.
-Ξάπλωσε. Μπορείς να μου μιλήσεις για ότι σου κατέβει, εντός των χρονικών σου ορίων.
     -Γιατρέ δε με ικανοποιεί η συνεδρία των 40 λεπτών.
-Δεν μπορείς να μου μιλήσεις για αυτό.
     -Εντάξει.
-Έχεις 39 λεπτά.
     -Ένας ξάδελφός μου έχει ένα πρόβλημα.
-Σε ακούω.
     - H Μέμη, μια καινούργια του φιλενάδα στο fb βάζει κάθε πρωί υπέροχες φωτογραφίες, αρτιότατες καλλιτεχνικά με σχεδόν τσίτσιδες παραδεισένιες νέες γυναίκες και κάτω εξίσου υπέροχους στίχους , δημιουργώντας του την προσδοκία για ένα σύμπαν πληρότητας των αισθήσεων.
-Και λοιπόν ;
     -Μετά ο ξάδελφός μου όπου και να γυρίσει το μάτι του συναντάει ημιτελείς καταστάσεις .
-Δηλαδή ;
  -Να, η γυναίκα του είναι εξίσου θεϊκό πλάσμα αλλά δεν έχει στο κώλο γραμμένους στίχους.
-Μάλιστα.
    -Τι μάλιστα ;
-Μάλιστα λέω, δεν έχει στα οπίσθια γραμμένους στίχους.
    -Στο κώλο είπα εγώ.
-Μάλιστα.
    -Μετά εκείνος σηκώνεται και πηγαίνει στη δουλειά αρπαγμένος.
-Ε, με το δίκαιο του. Αλλά τι σε νοιάζει αφού είναι ξάδελφός σου ;
    -Ε, είμαστε κοντινοί, πολύ δεμένοι.
-Μάλιστα.
    -Μετά αυτός, ο ξάδελφός μου, θυμώνει κι άλλο.
-Ο κοντινός ;
    -Ναι, ο ίδιος. Όπως βγαίνει από το ασανσέρ απέναντι είναι το κουτί των εντύπων.
-Και λοιπόν ;
    -Τι λοιπόν, βλέπει εκεί φυλλάδια κομματικών οργανώσεων.
- Μάλιστα.
    -Γράφουνε "κανένα σπίτι σε χέρια τραπεζίτη".
-Όλα αυτό γράφουνε ;
    -Μερικά γράφουν στις 2 πίτσες μια coca cola δώρο. Κι αυτά κόκκινα είναι.
-Ας επικεντρωθούμε σε αυτά.
    -Όχι, αφού δε του φτάνουνε να πάρει 2 πίτσες.
-Όχι ας επικεντρωθούμε γενικώς στα φυλλάδια λέω.
    -Ναι, ο ξάδελφός μου, αυτός ο κοντινός, νοικιάζει σπίτι γιατί του το πήρανε.
-Εντάξει, τα φυλλάδια αυτό λένε, στο μέλλον κανένα σπίτι στα χέρια τραπεζίτη.
    -Ναι αλλά αυτός θέλει στο παρελθόν, να του δώσουνε πίσω το δικό του.
-Κοίτα αυτά ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ δε μπορεί να τα κάνει.
   - Μετά αυτός ο ξάδελφός μου που ήδη της γυναίκας του ο κώλος δεν είχε στίχους, θυμώνει κι άλλο.
-Να μου τον στείλεις.
   -Δεν είναι ακόμα τόσο θυμωμένος...
-Αχά…   
    -Βγαίνει από τη πολυκατοικία και βλέπει τη γραμμή 10 ότι θέλει 19 λεπτά.
-Εντάξει άτυχος.
   -Βρέχει.
-Εντάξει γκαντεμάκος.
    -Δεν έχει χώρο κάτω από τη στάση.
-Συνέχισε.
    -Ο βρεμένος τη βροχή τι την κάνει ;
-Δε τη φοβάται !
    -Αυτά σας λένε στο Πανεπιστήμιο ;
-Εχμ… μάλιστα.
     -Μάλιστα, το παίρνει με τα πόδια γιατί δεν έχει λεφτά για κάθε μέρα ταξί.
-Λοιπόν ;
    -Λοιπόν τα ντουβάρια είναι αφισοκολλημένα με τους αρχηγούς των κομμάτων.
-Και λοιπόν ;
    -Όλοι στις αφίσες δείχνουν με στεγνά καθαρά ρούχα.
-Μάλιστα.
    -Ο ουρανός πίσω τους είναι πιο γαλανός κι από της Νέας Δημοκρατίας.
-Ε, φωτομοντάζ είναι.
    -Ο ξάδελφός μου θυμώνει όλο και πιο άγρια όμως.
-Να μου τον στείλεις.
    -Όχι ακόμα, να θυμώσει κι άλλο.
-Εντάξει.
    -Πόσα λεπτά έχουμε ;
-26.
    -Δε μένει πίσω.
-Rollex είναι.
    -Όχι λέω, δε μένει πίσω, πιάνει δουλειά βρεγμένος και θυμωμένος γιατί έχει ανάγκες.
-Α, μάλιστα.
     -Το πρώτο τηλεφώνημα που τον αποσπά είναι από την ιδιωτική πρωτοβουλία. Θέλουμε λέει στη γραμμή να σας προσφέρουμε απεριόριστες δωρεάν κλήσεις προς όλους τους αγαπημένους σας. - Θεία Καίτη ; ρωτάει αυτός.. –Όχι από τη Wind, λένε στη γραμμή. Wind έχω, λέει αυτός. -Α,πολύ ωραία του λένε στη γραμμή. –Μπορώ να αρχίσω τα τηλεφωνήματα ; ρωτάει αυτός…
-Ο εξάδελφός σας ;
    -Ο κοντινός, ναι.
-Μάλιστα.
    - Όχι, του λένε στη γραμμή, εσείς είστε σε σύμβαση και θα τα πληρώνετε κανονικά
-Μα…
    -Μετά από 17 μήνες λήγει η σύμβαση που υπογράψατε, μπορείτε να μας πάρετε…
-Μάλιστα λέει ο ξάδελφος και κλείνει. Αρχίζει να θυμώνει κι άλλο. Σκέφτεται ότι ο ανταγωνισμός έπρεπε να έχει ρίξει τις τιμές. Ελεύθερη αγορά είναι, ακούγεται ωραίο…
-Ωραία…
    -Ωραία, πελατάκι σκέφτεσαι εσύ, δεν είναι ακόμα τόσο θυμωμένος.
-Μάλιστα.
    -Σχολάει στεγνός στα ρούχα και στεγνός γενικώς βγαίνει τον απογευματινό περίπατο.
-Ο.Κ. χαλαρώνει…
    -Όχι, θυμώνει κι άλλο…
-Ε, είναι νευρικούλης.
    -Αυτός είναι ο πιο νηφάλιος από τα ξαδέλφια.
-Μάλιστα.
    -Περνάνε γύρω του κοπέλες με τακούνια και τα σορτσάκια χωμένα στο κώλο.
-Έχουν γραμμένους και στίχους ;
    - Χιουμοράκι έχουμε ; Κοίταζε το ρολόϊ εσύ, εγώ μιλάω.
-Εντάξει.
    -Αυτός ιδρωκοπάει μέσα στο κουστούμι.
-Κουστούμι;
    -Ναι, τι να κάνει, να πηγαίνει στην Interamerican με σαγιονάρα ;
-Σωστά.
     -Ανάβει κι όλας με αυτά που βλέπουν τα ματάκια του.
-Καταλαβαίνω.
    -Καταλαβαίνει κι αυτός ότι δε θα εξερευνήσει κανένα από εκείνα τα κωλομέρια   προσωπικώς και ιδιοχείρως.
-Φυσικόν είναι.
    -Αφύσικον του φαίνεται αυτουνού !
-Του εξάδελφου ;
    -Ναι, του κοντινού. Αφού δε θα τα εξερευνήσει γιατί του τα τρίβουνε στη μούρη;
-Και τι να κάνουνε , να φορέσουν κελεμπίες και μπούργκες ;
    -Θα είχε ένα νόημα.
-Αυτό είναι φασιστικό !
    -Εντάξει.
-Συνέχισε, έχεις 12 λεπτά.
    -Αυτό είναι φασιστικό.
-Τι , το ρολόϊ ;
     -Όχι, να σου υπόσχονται και να μη μπορείς να πιάσεις.
-Μάλιστα.
     -Οπότε γυρίζει στο σπίτι ο εξάδελφός μου και ψάχνει την Τασία.
-Τη γυναίκα του.
    -Όχι η δική μου είναι.
-Ο εξάδελφός σου ψάχνει τη  δική σου γυναίκα ;
    -Όχι εγώ… με μπέρδεψες, ψάχνει τη Μελπομένη.
-Μάλιστα.
    -Τι μάλιστα. Φοράει κελεμπία.
-Η Μελπομένη ;
    -Η Τασία.
-Τέλος πάντων, γιατί κελεμπία ;
    -Είναι λέει για να μη ξεσηκώνεται, ο αυτός, ο ξάδελφός μου εκεί κάτω.
-Κι έχουμε άλλα.
     -Ναι, είσαι καλός επιστήμων τελικά.
-Ε, ας της την βγάλει.
     -Της Τασίας ;
-Της Μελπομένης.
     -Τρελός θα είσαι !
-Μάλιστα, συχνά οι πελάτες θεωρούν ότι ο τρελός είναι μέσα από το γραφείο.
      -Άκου γιατρέ. Για να της την βγάλεις της Τας..Μελπομένης την κελεμπία δυό πράγματα πρέπει να συντρέχουν.
-Έχεις 3 λεπτά.
     -Να την έχεις πάει τριήμερο, να την έχεις βγάλει ψώνια και να έχει πέσει και το σκοτάδι.
-Έχει τους όρους της. Αλλά είπες δυο και μέτρησες τρία.
      -Το τρίτο, το σκοτάδι είναι για την δική του προστασία, για τα μάτια του εξάδελφου.
-Δεν είναι σαν τα κρύα τα νερά ;
     -Είναι σαν τα κρύα τα βουνά.
-Μάλιστα.
     -Μπορώ να σου τον στείλω να του βρεις μια κατάσταση ;
-Τι κατάσταση, να του γράψω κανένα χαπάκι και να του δείξω μια μέθοδο..
     -Όχι, να του βρεις ένα τρόπο να αγνοεί τις αιωρούμενες υποσχέσεις.
-Αυτό δε γίνεται. Πρέπει να μάθει να ζει σχετικώς ανικανοποίητος.
      -Τι σχ… τι ανικ.. αυτουνού του βγαίνει καπνός από τα ρουθούνια.
-Και τι θα ψηφίσει ;
      -Θα ψηφίσει ότι του προτείνει ο θυμός.
-Ε και εγώ , επιστήμονας άνθρωπος, το ίδιο θα ψηφίσω.
     -Ε, τότε αυτό δεν είναι ένας φασισμός ;
-Τι, οι εκλογές ;
     -Όχι , το να μας υπόσχονται ότι οι γυναίκες μας θα κυκλοφορούν σχεδόν τσίτσιδες και με στίχους στο κώλο.
-Υπερβάλλεις.
     -Τι υπερβάλλω, ακούω διακαναλικές κι όλοι υπόσχονται του κώλου τα εννιάμερα.
-Εντάξει, ψηφαλάκια θέλουνε.
     -Αυτό σου λέω γιατρέ μου, μετά ξυπνούν στον ξάδελφό μου επιθυμίες.
-Είναι μικρός ακόμα, θα μάθει.
     -Κι άμα δε μάθει ; Δηλαδή άμα θέλει μια πιο όμορφη ζωή ;
-Στείλ’ τον μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;