Σάββατο, Δεκεμβρίου 31

dear Santa



       Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη,
       ήμουνα κακό παιδί φέτος. Μεμψίμοιρο, μοχθηρό, αθυρόστομο, ευέξαπτο, ακραία ανταγωνιστικό, λαίμαργο. Χειραγώγησα τους ανθρώπους που επηρεάζω και απαίτησα περισσότερη προσοχή από όση μου αναλογεί. Θεώρησα ότι ο κόσμος κινείται γύρω μου και δεν ήτανε η πρώτη χρονιά που το κάνω. Ζήλεψα τους πιο τυχερούς παρ’ όλο που η τύχη τους πολλάκις διαχύθηκε γύρω τους βελτιώνοντας τη ζωή περισσοτέρων. Έτσι δε γίνεται ; Δεν εκτίμησα την αγάπη που μου δόθηκε ενώ εστίασα στο θυμό που μου απευθύνθηκε. Τώρα που κάθομαι και τα μετράω, πολύ περισσότερο αγάπη εισέπραξα από θυμό. Δεν μπόρεσα να απελευθερωθώ από τις μικρότητές μου. Έκανα πολύ κακό στην ψυχή μου.
     Αγαπημένε των παιδιών Άγιε, θέλω φέτος να με ξανακάνεις παιδί, μέσα μου. Οι μικρές κακίες μου να ξεσπούν και να γειώνονται πριν καταστούν αξιομνημόνευτες. Οι χαρές μου, μικρές και μεγάλες να μεταδίδονται στους γύρω μου με αυθορμητισμό, εν τη γενέσει τους. Να καταφέρω να απολαύσω τις επιτυχίες των γύρω μου ψηλαφώντας τη γλύκα όλων των μικρών πραγμάτων. Να αφήσω τη ψυχή μου να πετάξει, γιατί, για αυτό είναι φτιαγμένη.
    Άγιε Βασίλη. Ξέρω ότι σε δυσκολεύω που δε σου ζητώ κάτι υλικό. Θέλω να κάνεις τούτο. Να μου στείλεις ένα μικρό κουτάκι με αυτό το γράμμα μέσα και ένα βάζο Μερέντα που το περιεχόμενό του θα έχει σχεδόν εξαντληθεί. Πιστεύω ότι θα είναι ένα τέλειο σύμβολο για τη χρονιά που έρχεται. Θα το ανοίγω, θα το μυρίζω, θα ακουμπώ το δάχτυλό μου και θα το γλύφω. Δε θα πειράξω το μικρό απόθεμα σοκολάτας στον πάτο του. Αν βγάλω τη χρονιά με τη μυρωδιά της απόλαυσης που είναι εκεί και περιμένει, χωρίς να κακιώσω ούτε μια φορά, του χρόνου θα σου ζητήσω μια ολόκληρη καινούργια Μερέντα γίγαντα. Και θα βγω να την κεράσω με αγάπη στην πλατεία Αριστοτέλους για να δω περισσότερα χαμόγελα ελεύθερων ανθρώπων, περισσότερα σίγουρα γιατί θα είναι  ένας τουλάχιστον ακόμη λεύθερος.
    Θα είμαι και εγώ.      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;