Σάββατο, Δεκεμβρίου 12

ο σουγιάς και το πλατάνι

   - Τι κάνεις ορε μπάρμπα εκεί με το σουγιά ; 
- Είν' το πλατάνι άρρωστο και πρέπει να το ρίξω, αλλιώς θα πάει το κακό στα διπλανά τ'
   - Και θα το ρίξεις με αυτό το τιποτένιο το εργαλείο ;
- Δε με κυνηγά κανείς. Άκου να σου πω και κάτι . Δε θέλ' τρανά εργαλεία η αλλαγή, επιμονή χρειάζεται. Πρέπει να σκαλίζεις σταθερά με θέληση και στο ίδιο το σημείο.
   - Πολιτικό υπονοούμενο είναι αυτό ;
- Θέσφατο, λέγω εγώ. Εσύ πάρτο και κάν' το κουφέτα... 

   Άναψα τσιγάρο και κοίταγα το γέρο να δουλεύει το σουγιά. Εγώ με τίποτα ! Θέλω να πω, επιμονή γαϊδουρινή δεν έχω πλέον.
   Για να αλλάξουνε οι κοινωνίες πρέπει να αλλάξει η μονάδα, ο άνθρωπος. Εγώ. Μα το λειτουργικό μου σύστημα είναι δεδομένο. Ένας σύγχρονος αστός που τον κυνηγούν όλα. Θυμήθηκα το τρίγωνο των αναγκών. Κάτω στη βάση , έδρα πες εσύ, Νερό φαϊ και ύπνος. Από πάνω, δευτερεύοντα πες εσύ, αγέλη, αναπαραγωγή και συντροφιά. Και από πάνω εκεί στην κορυφή, τριτεύοντα πες εσύ, ηθική, αυτοβελτίωση πολιτισμός και αλληλεγγύη. Έτσι δεν λειτουργούνε οι μάζες ; Έτσι και εγώ... αλλιώς ;

- Δεν αλλάζουν οι άνθρωποι, αν σκέφτεσαι ακόμα ! μου κάνει ο γέρος και σαλιώνει μια τη χούφτα του...
   - Δεν αλλάζουνε, μα κάνουνε ρυθμίσεις , του απαντάω εγώ...
- Οι πολλοί, κάνουν προσωρινές, οι λίγοι βασικές και κανα πέντε νοματαίοι κάνουνε ρυθμίσεις για ... προχωρημένους !  μου λέει και σκύβει στον κορμό.
 
   Κάθομαι και σκέφτομαι τι είπε το άτομο. Μερικές φορές οι παλιοί με κάνουνε και απορώ. Το παίζουν βλάκες κι αναμένουνε πίσω απ' τη θυμωνιά, πουλί εγώ πρωτόβγαλτο, στις ξόβεργες να μπλέξω ;

    - Μερικοί από 'μας έχουμε κάνει γέρο μου, όλες τις ρυθμίσεις που αναλογούν... σε έναν. Και νωρίς νωρίς. Ή τέλος πάντων, έτσι νιώθουν.
-  ....     χαμογελάει ο γέρος και σφυρίζει κλέφτικο σκοπό .... και ύστερα την πετάει

    - Ανεπίδεκτος αναβάθμισης, υποψήφιος ανακύκλωσης.  Κρίμα στα νειάτα σ' !

   Παίρνω μια βαθειά και γουλανδρίζομαι... Τον κερατά... τον κερατά με το σουγιά !
Πρέπει να είναι μετεμψυχωμένος πληροφορικάριος, ο πούστης.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;