Πέμπτη, Ιουλίου 15

18 7 3021 πρωί , κανένα ζήτημα

       Βάζω στο μπαμπού φλυτζάνι το ρόφημα με το veganόγαλο και απλώνομαι στην αιώρα με i-glass ηλίου στα μάτια για να σερφάρω. Βαρετό πρωινό Κυριακής... Δεν έχω να στείλω επιστολική ψήφο για εβδομαδιαίο δημοψήφισμα, ο τελευταίος ανίκανος υπουργός απολύθηκε με δημοσκόπηση προχθές. Η κυλιόμενη κυβέρνηση μέσω διαρκούς διαδικτυακής ψηφοφορίας είναι πλέον τόσο αποτελεσματική που δεν υπάρχουν άλυτα κοινωνικά αιτήματα. Είμαι στην Ελλάδα του 3021, μια Σκανδιναβική χώρα αλλά με ήλιο και αμμουδιές. Κανένα ζήτημα. 

     Προβάλλω στα γυαλιά μου με φωνητικές εντολές τις ευχές από τα φιλαράκια μου, μπαίνει η μάνα στο αριστερό παράθυρο να ενοχλήσει , ανοιγοκλείνω αριστερό μάτι πάει κάτω μπάρα , η περίπτωση σεξ δεν έχει ξυπνήσει ακόμα, οπότε ζητάω chat room Σαλλονίκη Χαλαρά 3.0

   Τι γίνεται ρε μάγκα μου εδώ ;  Πόλεμος. 123 post του Κουτρούλη ο γάμος. Όρεξη ακόρεστη πρωί πρωί. Ρουφάω καφεϊνη, παίρνω ανάσα, σκρολάρω, πω ρε... εδώ έχει χαβαλέ, αψού.... φτερνίζομαι και κάνει reset το κινέζικο γυαλί γαμώ τη μάνα του, περιμένω , αποκατάσταση, 98%, οκ... αρχίζω και διαβάζω....

   John the boss / Ο μαλάκας από κάτω συνεχίζει να τα ταϊζει και μαζεύονται, γουρ γουρ, γουρ γουρ από τις έξι το πρωί, δε μπορώ να χουζουρέψω, μέχρι και τον γάτο μου κρέμασα ανάποδα και πάνε και του τσιμπάνε τα μουστάκια και ουρλιάζει, κάτι να γίνει με τα κωλοπερίστερα

   Katiagreen /   κατ αρχήν δεν είναι κωλοπερίστερα, δεν υπάρχουν κωλοπλάσματα εκτός από ένα που διαβάζω εδώ κάθε πρωί και μου γυρίζει το μάτι, είναι περιστεράκια που έχουν να θρέψουν νεοσσούς και να χτίσουν φωλιές και να μαζέψουν τα ψίχουλα από τα πιτόγυρα σε όλη την πόλη που θα μας είχαν φάει οι κατσαρίδες όλους μας για πρωϊνό

  John the boss / => Katiagreen, να τα μαζέψεις στο σαλόνι σου να δείτε ΕΤ3 

  Katiagreen /  αν έβλεπες ένα, ένα μονάχα πρωί ΕΤ3 θα ήξερες ότι χρωστάς την διατροφή σου στις μέλισσες και τα σκαθάρια χαμένε

  John the boss / προσφέρω ένα magic λευκή σοκολάτα με coocies για κάθε ζευγάρι πόδια από περιστέρι , στα 4 ζεύγη οικογενειακό nirvana που σπάει με πιρούνι

  Mana tou Christou / που να ζεματιούνται τα πόδια σου στην κόλαση μέχρι να σου λιώσουν τα νύχια αντίχριστε αχρείε

  Syriza prooeytiki symaxia / τάση Άνω Σκοτίνας / ομάδα για την αναβάθμιση του εσωτερικού διαλόγου στο κίνημα / εγγόνια Νίκου Βούτση / => Katiagreen μην αναλώνεσαι με τούτους εδώ τους εκπρόσωπους της οπισθοδρόμησης, ενίσχυσε τώρα την τάση μας για ένα συνέδριο που θα βάλει το δάχτυλο επί τον τύπον των ήλων για όσα γίνανε το 2015 και θα επαναφέρει την ουσία του μόνου εναπομείναντος προβλήματος στο τραπέζι. Τα περιστέρια είναι σύμβολο της ειρήνης , ζώα ιερά από τότε που τα αμόλησε από την εξέδρα ο αείμνηστος Αλέξης και κάθε μα κάθε σκατουλάκι τους είναι μια υπενθύμιση του μέλλοντος που μας ετοιμάζει η δεξιά

   Velopoulos / i-books => καλά κατούρα εσύ

   Tatiannadakrismenipotenikimeni/ παιδιά κατουράνε τα περιστέρια ; είναι κάτι που δεν έχω τουλάχιστον εγώ παρατηρήσει ποτέ, δε μου αφήνει και πολύ χρόνο το κλάμα

   Greenclubcosial/ => Tatianadakrismenipotenikimeni, κατουράνε μονάχα στις μπουγάδες των κυνηγών τα παντελόνια παραλλαγής και τα παγούρια τους

  Kynikoskynigostimoros/  αδερφέ χθες το στιφάδο δε ξέρεις τι ποίημα ήτανε, και βάλαμε και κερασμένο nirvana στη μέση, 22 λεπτά χτυπούσαμε με το σουγιά να σπάσει η σοκολάτα, σαν το μπουτάκι του περιστεριού ούτε το κοκορέτσι με τα έντερά σου αδερφέ 

   ( σουϊπ/γλουκ ) ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ / η μανούλα λέει "καλημέρα"

πατάω " 👍 "  , κατεβάζω μάνα στη μπάρα και παίρνω την κατάσταση πάνω μου : 

    periklesmytesticlesforfree/ ΕΚΦΩΝΩ : μου τα κάνατε καρπούζια πρωί πρωί, σωτηρία εσείς δεν έχετε κι αν αύριο εξαερωθούν τα περιστέρια θα μαλώνετε με τις πυτζάμες σας βλαμμένοι πολίτες μιας βλαμμένης πόλης μιας βλαμμένης χώρας ... γιατί δεν μπορείτε απλά να βγάλετε το σκασμό ;

   Σηκώνομαι από την αιώρα μου και πετάω τα i-glass από το μπαλκόνι. Δεν θα ξανασερφάρω Κυριακή, υπόσχομαι. Αφού γίνομαι Τούρκος. Πηγαίνω κουζίνα, όλα καθαρά, ανοίγω ψυγείο, δεν πεινάω, βάζω στο στόμα ένα μεταβερύκοκο και κάθομαι στο pc. Έχω ακόμα ώρα. 

   τσατρουμ /... ... ...   όλο και κάτι .... 

 

      


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;