Πέμπτη, Αυγούστου 26

μόνη της θα πει ;

       Ελιά . Δυνατό φυτό, δε χωρά αμφιβολία. Λειτουργικό και σε ιδανικές και σε σκληρές καταστάσεις. Προσχώρησε βέβαια σε μια δική μου συνθήκη. Ένα ποτήρι νερό κάθε ΣΚ, μισό λίτρο χώμα, ξεραϊλα το πρωί , δροσιά το βραδάκι. Για ένα χρόνο αναπτύχθηκε με φανερή ευγνωμοσύνη. Δεν υπάρχει λοιπόν ζήτημα. Μια ελιά μπορεί να είναι ευτυχισμένη μαζί μου. Αρκεί να διατηρήσει τη λειτουργικότητά της. Το δοκίμασα, περπατάει. 

   Πέρυσι που έλειψα δέκα μέρες, λίγο μουτσούνιασε αλλά πήρε αμέσως μπρος. Δυό τρείς καρπούς έχασε αλλά από σφρίγος οκ.  Η σχέση ώριμη, μπορώ να λείψω και λίγο παραπάνω σκέφτηκα. Φέτος ;

   Τον 15αύγουστο έλειψα 12 μέρες. Ποτίστηκε στην μιάμιση εβδομάδα. Φαινόταν εύρρωστη τη στιγμή που επέστρεψα και της έριξα το ποτήρι με το νερό της. Την άλλη μέρα μάλιστα μοσχοβόλησε. Ήμουν σίγουρος ότι θα το πάρουμε από εκεί που το αφήσαμε . Οι σχέση μας ώριμη πλέον, μπορούσε να μην με απασχολεί και τόσο. Θα της μιλούσα, θα την αγαπούσα, δεν άλλαξα τίποτε. Νερό, ήλιο, σκιά, νερό ήλιο σκιά όλα στην ώρα της. 

         Και μετά από λίγες μέρες, μέρες μετά, στο ξεκούδουνο, έγινε... είναι... έτσι ... Έπαθα σοκ ! 

   Έριξε στην αρχή μουλωχτά τους καρπούς, μη φανταστείς κάτι ελίτσες σα κουκούτσια, δε θα δίνανε. Αλλά τώρα φέρνει τον κατακλυσμό. Δείχνει ένα φυτό σε απόγνωση !  Στα καλά καθούμενα ; Ενοχλήθηκα, δε λέω... Δηλαδή... ενοχλήθηκα.

  Τη ρώτησα λοιπόν ευθέως :

 - Τι έπαθες ;  Γιατί κάνεις έτσι ; Ξέρεις πόσο με ταράζεις ; 

      - Αφυδατώθηκα καλέ δε βλέπεις ; μου ανταπάντησε ...

  - Μα, ελάχιστα παραπάνω έλλειψα, της είπα... 2 μέρες ; Εαν ήμουν εδώ δυό μέρες θα ήσουν τέλεια ;  Δηλαδή, πίσω σου θα τρέχω τώρα ;  Αυτό θα έχουμε ; Δεν είπαμε ότι είσαι ανεξάρτητο και γερό φυτό ; Πέρυσι δηλαδή γιατί δε κατάλαβες Χριστό ;

      - Δεν ποτίστηκα στην ώρα μου και ξεραίνομαι, αρπάχτηκε.. Δεν σκόπευα να σου γίνω πρόβλημα. Ειλικρινά πίστευα ότι δε θα γίνω ποτέ πρόβλημα, είμαι για τα δύσκολα. Αλλά μη με μαλώνεις... Να με πηγαίνεις αλλού να με ποτίζουνε αν είναι να με μαλώνεις. Υπάρχουν κι άλλοι που ονειρεύονται παρέα με ελίτσες. Δε θα χαθώ.

  - Μα, είναι για να φέρεις την καταστροφή για 2 μέρες διαφορά ; Και, αλλού ; Τι θέλει να πει τώρα αυτό... αμέσως γυρνάς σε απειλή ; Θα σε μοιράζομαι ; Αυτό μου φέρνει άλλες μνήμες. Αναστατώνομαι. Και να σου πω, δε μου φαίνεται ότι σου φταίει το πότισμα ! Έχεις μια έπαρση που θίχτηκε νομίζω.

       - Δεν σκόπευα να φέρω ούτε την καταστροφή, ούτε τίποτα, μου είπε. Απλά ξαφνικά είμαι έτσι. Σου αρέσει αυτό που βλέπεις ; Είναι το σώμα μου. Ανέλαβε εκείνο την πρωτοβουλία και αρρώστησε. Σου φαίνομαι καλά ; Νομίζεις ότι γουστάρω να είμαι έτσι ή  ότι προσποιούμαι για να σου τραβήξω την προσοχή ; Αρχίζω και τα παίρνω τώρα.... Πιάσε ένα πεσμένο φύλλο. Κοίτεξέ το. Έχει ψυχολογικό πρόβλημα ή είναι ξεραμένο ;  

 - Είσαι υπερβολική της είπα. Ή τέλος πάντων εγώ δε βλέπω πόσο λάθος έκανα. Αντιλαμβανόμαστε μάλλον με διαφορετικό τρόπο το σχετίζεσθαι. Σε ξεβόλεψα απλώς για 2 ημέρες και μούτρωσες ; Και με κάνεις να τα χάνω αν θες να ξέρεις... Δε ξέρω αν μπορώ να ανταποκριθώ σε τούτες τις υπερβολές. Θα μου πάρει τώρα καιρό να συνέλθω. Και οι λέξεις που χρησιμοποιείς, αφυδάτωση, απόγνωση, ξεραίνομαι..υπάρχει ιατρική βιβλιογραφία ξέρεις... δεν είναι ανάλογες του προβλήματός σου. Αυτά που κάνεις τα λένε κατάθλιψη. Είναι στη σφαίρα της παθολογίας.

  -  ΟΚ.... εσύ έχεις κάνει διάγνωση. Τι μιλάω... Θα το βουλώσω και θα κλειστώ στον εαυτό μου. Εγώ ξέρω ότι είμαι δυνατό φυτό και δεν έχω πρόβλημα υπό κανονικές συνθήκες . Δεν πάσχω. Είμαι απλώς απότιστη. Τώρα εαν θες, πήγαινέ με να με δούνε κι άλλοι. Αλλά όταν έχεις κάνει διάγνωση, έχεις κάνει

- Αααα, δεν έχεις πρόβλημα, ε ; Αυτό είναι. Εύκολα βγάζεις το συμπέρασμα. Κι εγώ σου λέω ότι μπορεί να είσαι εν γένει προβληματικιά. Κανείς δεν παραδέχεται ότι έχει κάτι. Πρώτο έτος πρώτο τρίμηνο.  Χρειάζεται βοήθεια για να αντιληφθείς αν είσαι οκ. Να το ξέρεις. Υπάρχουνε ειδικοί που σπουδάζουν πάνω σε αυτό... Άκου εκεί είσαι οκ... Εσύ θα το πεις ;  Μόνη σου ; 

     - Κάνε ό,τι καταλαβαίνεις... είναι φανερό ότι δεν ακούς.

   - Αυτό που σου λέω....Δε σε αφήνει ο εγωϊσμός σου να το πιάσεις...  Μόνη σου θα το πεις ότι είσαι φυσιολογικό, ή λειτουργικό ή δυνατό ΦΥΤΟ ; Ρωτήσαν τον βλάκα αν είναι βλάκας και το ήξερε ;

       - Ξέρεις κάτι ; Έχω αποτανθεί σε ειδικούς. Δεν είμαι πρωτάρα. Αλλά, ΝΑΙ ...Στην συγκεκριμένη συγκυρία θα το πω μόνη μου. Ήθελα λίγο νερό στην ώρα μου. Ακούς ; Ναι !  Ναι !   Ναι .... θα το πω μόνη μου με τις αισθήσεις και τη σωματική νοημοσύνη που διαθέτω..... Και αν θες να ξέρεις δεν είμαι φυτό ..ΦΥΤΟ. Αν θες να σχετίζεσαι με φυτό ΦΥΤΟ να πάρεις κάκτους. Είμαι μια Ελιά. Ποίηση διαβάζεις ή μονάχα Φρόϋντ ; 

       ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΙΑ ΜΟΥ. ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΜΑΛΛΙ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑ ΚΟΥΡΕΜΕΝΟΣ.

       Άκου εκεί... μόνη της θα το πει... Τη γλάστρα σου και σε άλλο μπαλκονάκι..Τελικά, είναι τόσο πολύπλοκο το σχετίζεσθαι. Μπορεί η άλλη να σου βγεί κλωνάρι από άρρωστη φάρα, μπορεί να την κακοφύτεψαν, στο τέλος πέφτουν όλα τα κουσούρια στα μούτρα σου. Τι ήθελα και έμπλεξα ;  Λίγα είχα στο κεφάλι μου ; Θα μου φορτώσει τώρα και η γλάστρα τον καημό της ;

      Μούμπλε, μούμπλε.... κλικ κλικ κλικ ... αναζήτηση, εδώ είμαστε...

      . Εκπληκτικά ομοιώματα ελιάς σε προσφορά στο e-bay :

  Δεν χρειάζεται να αλλάξεις τα προγράμματά σου και τα γούστα σου. Ότι έκανες πριν πάρεις φυτό, το ίδιο θα κάνεις. Και θα είναι και ωραίο το μπαλκόνι. Για τους απέναντι.

  Τέλος στις ενοχές, αναίμακτη σχέση με οποιοδήποτε καλλωπιστικό ζητήσεις ... από 9,99 .

  ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕ ΤΩΡΑ ΕΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;