Σάββατο, Ιουλίου 4

Ναι_ρωνες

    Αυτή η εικόνα δεν ταιριάζει στο δικό μου παιδί. Το δικό μου παιδί θέλω να είναι σε κατάσταση αξιοπρέπειας. Να τελειώνει τις σπουδές του και να μπαίνει σε ένα περιβάλλον εργασίας γεμάτο καθαρές ίσες δυνατότητες για να διαπρέψει. Το δικό μου παιδί δε θέλω να σκέφτεται ότι σε άλλη χώρα θα ήταν πιο τυχερό. Για αυτό βρίσκομαι και θα παραμείνω στην Ευρώπη. Επειδή τώρα το παιδί μου είναι ένας αισιόδοξος και γεμάτος θετική ενέργεια Έλληνας. Αυτό δεν πληρώνεται... 
     Η Ευρώπη είναι το σπίτι μου. Που αλλού να πάω ; Η Ευρώπη αυτομάτως μου εξασφαλίζει την υπεροχή. Ρίχνω αυτή την ανόητη, απρόβλεπτη και  επικίνδυνη κυβέρνηση με ένα ΝΑΙ. Δεν βάζω σε ρίσκο το Ευρωπαίκό μου μέλλον. Εξασφαλίζω στα παιδιά μου και στα παιδιά των παιδιών μου ένα περιβάλλον καλύτερο από του τρίτου κόσμου. Ο Μητσοτάκης με τον Παπαδρέο είναι εφ' όπλου. Για το καλό μου. Δεν θα δω εγώ το παιδί μου έτσι. Θα του εξασφαλίσω εφταήμερη ανασφάλιστη εργασία με 350 ευρώ στη ζώνη συναρμολόγησης i-phone που θα εγκαταστήσουν οι Αμερικάνοι στη Θράκη. Το παιδί μου θα ζήσει σε περιβάλλον ισότητας με το παιδί του Ελβετού και του Λουξεμβούργιου. Θα είναι χαρούμενο. Δε το ρίχνω στον τρίτο κόσμο εγώ το παιδί μου. Βέβαια το ίδιο το παιδί μου έχει άλλη άποψη. Αλλά για αυτό είμαι εγώ εδώ. Για να ψηφίσω καθορίζοντας το μέλλον του, εγώ που ξέρω καλύτερα.
     Στον τρίτο κόσμο οι ανισότητες είναι απίστευτες. Έχεις ρίξει μια ματιά στον τρίτο κόσμο ; Στον τρίτο κόσμο τα δυνατά παιδιά όλων των οικογενειών μεταναστεύουν με κάθε μέσο προς την επίλεκτη χώρα για να στελεχώσουν & ενδυναμώσουν την ήδη τερατώδη μηχανή παραγωγής. Έτσι αυτή η μηχανή παράγει εισέτι πλεονάσματα που εδραιώνουν οριστικά την ηγεμονία της. Στον τρίτο κόσμο οι πολλοί  παρακολουθούν μερικούς να βγάζουν σε δυό ώρες με ένα ρέπος μεροκάματα χιλίων εργατών. Στον τρίτο κόσμο τα παιδιά των φύλαρχων έχουν δεμένη τη γαϊδούρα τους μόνο και μόνο επειδή είναι τα παιδιά των φύλαρχων. Στον τρίτο κόσμο η εξουσία είναι θέμα τζακιών. Οι ευνοούμενοι των μεγάλων συμφερόντων κάνουν όλο το παιχνίδι στον τρίτο κόσμο. Οι εργάτες στον τρίτο κόσμο είναι σκλάβοι. Δεν μπορούν να σηκώσουν όχι τη φωνή αλλά ούτε βλέμμα προς τα αφεντικά τους. Οι μικροί γεωκτήμονες αγρότες και οι μεροκαματιάρηδες ψαράδες στον τρίτο κόσμο δεν ενσωματώνονται. Με μια ύπουλη επιδότηση κόβουν τις βάρκες τους στη μέση για να πάνε εργάτες στις τράτες. Ξεριζώνουν φυτά διαμάντια βιοποικιλότητας για να σπείρουν εκτάσεις επιδοτούμενης παραγωγής μεταλλαγμένων. Στον τρίτο κόσμο δεν υπάρχουν κανόνες του παιχνιδιού. Δεν μπορείς να σχεδιάσεις το μέλλον σου στον τρίτο κόσμο. Μπορείς να βρεθείς ακτός νυμφώνος στο πιτσφιτίλι.  Ένας απόκληρος του κάματου που έχει αποταμιεύσει σαρράντα χρόνια για να έχει ένα ελάχιστο εισόδημα στα γεράματα καταδικάζεται στην απόλυτη ανέχεια με μια τροπολογία στον τρίτο κόσμο. Στον τρίτο κόσμο δεν υπάρχουν προστατευμένα αποθεματικά ταμείων και οι ποταποί διασπαθιστές των αποταμιεύσεων του κοσμάκη κυκλοφορούν με jaguar στον τρίτο κόσμο. Αυτό δεν ενοχλεί τους λαούς γιατί τα έχουν συνηθίσει αυτά στον τρίτο κόσμο. Στον τρίτο κόσμο οι φτωχοί δεν έχουν κάρτα υγείας γιατί η κάρτα υγείας λήγει αν βρεθείς άνεργος, δηλαδή, ακριβώς, τη στιγμή, που θα τη χρειαστείς ! Στον τρίτο κόσμο δεν υπάρχουν ίσες ευκαιρίες. Δάνειο δίνεται στους κατέχοντες με 1% ενώ στους ανερχόμενους με 11%. Για ένα προχωρημένο μυαλό δεν ανοίγονται οι δρόμοι. Όχι. Πρέπει να φιλήσει κατουρημένες ποδιές για να εισχωρήσει ένα άξιο παιδί στο σύστημα του τρίτου κόσμου. Στον τρίτο κόσμο δεν υπάρχουν ωράρια εργασίας. Οι απαιτήσεις των εργοδοτών επιβάλλονται δια της απειλής μιας μαζικής εκδικητικής απόλυσης. Στον τρίτο κόσμο είναι τόσοι οι άνεργοι που τους νιώθεις από έξω να περιμένουν να σε λυντσάρουν. Η ανάσα των παριων σου παγώνει το φρόνημα. Έτσι, σιωπαίνεις και μένεις σε μια δουλειά που ξευτιλίζει τις δεξιότητές σου και την προσωπικότητά σου, και μάλιστα το βράδυ φεύγεις από την πίσω πόρτα με μια αιδώ που εσύ τουλάχιστον δεν είσαι στο δρόμο. Δεν υπάρχει προστασία βασικής κατοικίας στον τρίτο κόσμο. Δεν υπάρχουν κατακτήσεις που κατοχυρώνονται με αγώνες γεννεών όπως π.χ. το δικαίωμα στην Κυριακή και το δικαίωμα της εργασίας σε υγιεινό περιβάλλον. Και που να σου πω για τα πολύ μεγάλα, τα στρατηγικής σημασίας ζητήματα. όχι σαν εδώ στην Ευρώπη... Στον τρίτο κόσμο οι συμβάσεις των επενδυτών είναι αποικιοκρατικές. Χωράφια και νερά ανήκουν σε μεγάλες εταιρίες φαντάσματα. Έχουν αποκτηθεί σε εξευτελιστικό τίμημα με εύκολο και ύποπτο χρήμα που όταν αποκτήθηκε ούτε φορολογήθηκε ούτε ελέγθηκε ως προς την προέλευσή του, με χρηματηστιριακές κομπίνες από ανθρώπους χωρίς ονοματεπώνυμο. Και όσο για τα αγαθά, το νερό, το χωράφι, τους σπόρους, χρεώνονται σαν χρυσάφι στους υπηκόους. Στον τρίτο κόσμο οι αποταμιεύσεις μιας ζωής εξαφανίζονται εν μία νυκτί με μια απόφαση μιας κεντρικής τράπεζας. Στον τρίτο κόσμο ο καθένας φυλάει τα προς το ζειν σε κρυψώνες στο σπίτι του και οι οικογένειες ξαγρυπνούν σε σκοπιές. Στον τρίτο κόσμο αλοίμονο αν δεν είσαι μεγάλη χώρα. Οι ξένοι φίλοι σου σε κρατούν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας γιατί έχουν τα εγραλεία να σε χειραγωγήσουν. Μπορούν με ένα κλικ να σου στείλουν έναν πόλεμο τριών ημερών, μια επίθεση των αγορών ή ένα εμπάργκο στα χρειώδη και να σε κάνουν να εκλιπαρείς την ελεημοσύνη τους μέχρι να πεις κίμινο. Μπορούν να απαιτήσουν να εκφράσεις στο τέλος την ευγνωμοσύνη σου, φιλώντας σου το χέρι αν έχεις την ατυχία να ανήκεις στον τρίτο κόσμο.
    Στον τρίτο κόσμο υπάρχει μια μόνιμη φωτιά. Μέσα στις φλόγες της πετιούνται νυχθημερόν οι αδύναμοι σε παραγωγικότητα, οι αντιφρονούντες και οι ατίθασοι ώστε οι υπόλοιποι ως σύγχρονοι Νέρωνες να βλέπουν την υποταγή τους να δικαιώνεται όχι μόνον ως καταφυγή αλλά, το χειρότερο, ως επιλογή.
    Όχι στην υπαγωγή μου στον τρίτο κόσμο. Ναι στην παραμονή μου στην Ευρώπη. Είμαι και εγώ ένας Ναίρων. Ενδεχομένως μάλιστα ένας τόσο χαρούμενος Νέρων που αύριο βράδυ θα βγώ με σημαίες της ευρώπης στις πλατείες. Και την Δευτέρα θα πάω στο αεροδρόμιο με λουλούδια. Όχι για τον Λάϊος Ντέταρι, ρε. Για την Τρόϊκα. Για την Τρόϊκα.  Εξασφαλισμένος. 

1 σχόλιο:

  1. Δεν... θα ρισκάρω να το βγάλω παραέξω, χρειάζεται να είναι κάποιος πολύ υποψιασμένος για να σε πιάσει..! Αφού!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

εντυπώσεις ;