Σάββατο, Μαρτίου 3

τελικά... τα είχαμε



          Έφυγες.
Κατά την παραμονή σου δήμευσες ότι πρόλαβες . Εκείνα που νοιαζόμουν τα είχα κρυμμένα αλλού. Εσύ φαινόσουν  κομπλέ , δεν έψαξες.
      Τι ;
      Πες !
      Ήσουν σίγουρη από την αρχή ότι δε στα δείχνω όλα…
      Αααα. Αυτό.
Πήρες όσα χρειαζόσουν ; Εντάξει λοιπόν.
      Κι οι δυο μας έχουμε σώσει τα προσχήματα.
Ήταν μια …δίκαιη σχέση. Η λέξη σχέση είναι ιδανική. Περιλαμβάνει μια έννοια εμπλοκής χωρίς προδιαγραφές.
      Η υστεροφημία μετράει.
Μπορούμε να τη βάλουμε και στο άλμπουμ μας, ε ;

      Θα περάσεις απ’ εδώ ;
Έχει μείνει κάτι ακόμη στο πάτωμα του μπάνιου. Μυρίζει κάτι που δεν περιλαμβάνεται στον όρο σχέση.
      Το τρίβω με λύσσα, μέρες τώρα. Δε φεύγει.
      Μήπως μπορείς Τρίτη να περάσεις να το πάρεις ; Δε θα ‘μαι εδώ. Καλύτερα να μην είμαι εδώ. Πιστεύω…

      Αν πάλι θες, άστο να κείτεται καταγής. Ξέρω γω ; Χώρος υπάρχει. Μόνο δεν ξέρω αν έχει ημερομηνία λήξης. Αν έχει ημερομηνία αναχώρησης. Το …αυτό που άφησες. Ξέχασες. Άφησες. Μάλλον.
     Γιατί για κάποιο λόγο το άφησες. Θέλεις να με κρατάς ως εφεδρεία και αυτό το κάτι είναι η χειροπέδες μου. Εκεί μέσα μου, εκεί που κάνει κουμάντο η χημεία, εγείρονται θέματα παρ..άλογα από μυρουδιές, από τσαλακώματα στο σεντόνι, από χείλη μισοσβησμένα σε ποτήρια, από κάθε τι που θεωρούσα ασήμαντο.

      Ξέρεις… δεν ήμασταν μαζί τελικά ! Τα είχαμε . Γι αυτό εφευρέθηκε αυτή η φράση. Τα είχαμε.

     Αν ήμασταν μαζί δεν θα χρησιμοποιούσα τη λέξη εκείνη δεν θα έλεγα δήμευσες, θα έλεγα τρύγησες. Και ‘γω δε θα χρειάζονταν να κρύβω πράμα. Θα άφηνα ανοιχτά.
     Μάλλον επειδή όταν έχεις κάποιον να σε τρυγήσει, εσύ αφοσιώνεσαι να καρπίζεις, να καρπίζεις. Να καρπίζεις, ναι.

    Τώρα δεν ψάχνω ποιά κάποια για να τα έχω. Ωρίμασα. Οι σπόροι μέσα μου κοντεύουν να σκάσουν. Γεγονότα μέλισσες με διασταύρωσαν με την ζωή που αξίζει να βιώνεις. Θα είμαι πιό επιλεκτικός.
    Αλλιώς θα είμαι μόνος.

    Τρίτη βράδυ δε θα' μαι σπίτι.
    Κλειδιά έχεις.
    Κάνε κάτι σωστά, μια φορά.
    Έλα και ξεκουμπίσου από γύρω μου.
ΟΚ ; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;