Πέμπτη, Οκτωβρίου 27

αγαπώ θα πει ...ψάχνομαι

  Τούτο , κι άλλα εκατοντάδες κάποιος τα στήνει κάθε πρωί και τα κρεμάει στο net και μετά χαίρεται...         

    Εκνευρίζομαι. 

    ..άσε που τέτοια post είναι τόσο πειραγμένα σε σύγκριση με την πηγή τους και το γύρω τους κείμενο που αν τα έβλεπε ο συγγραφέας θα μας έπαιρνε και ο διάβολος και ο εισαγγελέας.

       Αγαπώ θα πει χάνομαι ;  Τι χάνομαι ;  Δηλαδή που ακούστηκε ότι είναι ευκταίο το ανορίωτο ; 

      Δηλαδή , εκνευρίζομαι.. 

   .. κάτσε ρε μεγάλε...αν εσύ χάνεσαι σημαίνει ότι ζητάς από κάποιον που "δεν χάνεται" να σε σώσει γιατί αλλιώς θα σε έχει πάρει στο λαιμό του ; Ή ψάχνεις άλλον έναν που τα έχει χαμένα να ενώσετε τα αποθέματα σε κωλόχαρτο ; Δε μπορώ... γελάω.

      Άντε να γράψω κι εγώ ... Πάρε από εμένα το ποτήριο τούτο ... Χριστός 0 - 33. Τσιμπρισμένο είναι ; 

Όχι ρε μεγάλε... αγαπώ δε θα πει χάνομαι γιατί απαιτεί συγκροτημένη ενέργεια για να αγαπήσεις σωστά.

      Αγαπώ θα πει επιλέγω , με πλήρη συνείδηση το ταιριαχτό και το όμορφο για τα όνειρά μου. 

    Εστιάζω, διεκδικώ με πίστη και με ταλέντο αλλά όχι με μανία. Αντιλαμβάνομαι εγκαίρως εαν υπάρχει ανταπόκριση, σέβομαι την απέναντι δίκαιη ή άδικη απόφαση, λαμβάνω υπ' όψιν ότι απέναντι έχω ένα πλάσμα που εξελίσσεται που θα πει ότι δικαιούται να έχει μελλον και έχει κι ένα σοβαρό παρελθόν. Δίνω ελευθερία, παίρνω και δίνω ισορροπημένα, δεν αλλοιώνομαι προκειμένου να κάνω προσωρινή εντύπωση, δεν υπερβαίνω τα εσκαμένα, κρατώ δυνάμεις γιατί η ζωή δεν είναι εκατό μέτρα με εμπόδια αλλά 3000 στιπλ. Αγαπώ θα πει ότι μοιράζομαι το αντικείμενο του πόθου μου με την ελευθερία του, σέβομαι τον προσωπικό του χώρο, δεν κακιώνω , δεν κακοποιώ ούτε λεκτικά ούτε παθητικοεπιθετικά, δεν χύνομαι πάνω του όποτε μου καπνίσει... αγαπώ θα πει ότι ο άλλος δεν θα γίνει ποτέ ιδιοκτησία.

      .....άρα που κολλάει το αγαπώ θα πει χάνομαι ; 

Αγαπώ θα πει ψάχνομαι...

    Χαμηλώνω ; ...να το δεχτώ.... αυτοσαμποτάρομαι , όχι, δε θα το δεχτώ.

 Ενθουσιάζομαι ; .. να το δεχτώ... παραμυθιάζομαι , όχι, δε θα το δεχτώ.

    Μπαίνω με όλη την ψυχή μου ; να το δεχτώ... μένω ξέπνοος, όχι, δε θα το δεχτώ.

   Αγαπώ σημαίνει ότι έχω καταφέρει πρώτα να αγαπήσω τον εαυτό μου. Έχω κατηγορήσει τον εαυτό μου, τον έχω συγχωρήσει, έχω μάθει απ' όσα έχω πάθει, είμαι καλά με το ταίρι μου και πολλές φορές και χωρίς αυτό. Αγαπώ θα πει, ενώνω την ελευθερία μου με την ελευθερία ενός άλλου.

    2  ελευθερίες που αποδέχονται να πετούν δίπλα δίπλα. 

    Το ' πιασες ; 

  

     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;