Κυριακή, Ιουνίου 4

ΔΟΛ (Δημοσ. Οργαν. Λαμπράκη)

    Τι άλλο να κάνω η ΔΟΛια μάνα, πέστε μου, που εξήντα νύχτες κάθομαι και βλέπω τη θεία απ' το Σικάγο να ξεσηκώσω know how.
    Έχω και την κόρη μου, που ξύνεται και δε μπορεί να περιμένει. Κάτσε λίγο μωρή της λέω, θα τα φέρει ο χρόνος, άντρα θέλω αυτή, τώρα τον θέλω. Έτοιμη για απεργία η αναρχομούνα.
    Πέταξα μια στάμνα στον Καλογρίτσα. Ξέρω εγώ, μου φάνηκε  μεγαλοτσέλιγκας και αρχοντοάντρας. Λυσάξατε.  Έγινε λαγός.
    Πέταξα τη δεύτερη στο Ρώσο. Λαγός μου βγήκε από κούνια. 43 του γλύτωσα απ' τη ΣΕΚΑΠ ούτε 13 δεν έταξε για προίκα. Με τι θα την καλοζωίσει , που 'ναι καλομαθημένη ; Το κομούνι ; Δε παίρνει πρώτα ένα δεκάρι για την άμπαλη την ομάδα του ; 
    Τώρα έμεινα με μία στάμνα και μια τελευταία ευκαιρία. Ούτε στο X-factor τόση πίεση. Να τη ρίξω σε ένα χοντρό που βλέπω να έρχεται, άντρας τόφαλος σίγουρο λιμάνι, η γιαγιά μου έλεγε ότι καραβοκύρηδες κάτω από 120 κιλά ψάξε τη λοβιτούρα.
     Εμένα η κόρη μου δεν είναι όποια κι όποια. Έχει ΒΗΜΑ που το ζηλεύει όλο το ΕΘΝΟΣ, έχει ΗΜΕΡΗΣΙΑ δαπάνη για καλλυντικά που δε μπορεί κάθε ξυπόλυτος να την προλάβει, έχει MEGAλύτερο ντεκολτέ από τη Μπελούτσι, θέλει CAR & DRIVER σε ΗΜΕΡΗΣΙΑ βάση να την πηγαίνει CINEMA , θέλει LIFE.GR style , θ ELLE ι τα σέα της και τα μέα της.
     Θα την πετάξω τη στάμνα στο χοντρό. Δε πάει να είναι κολλητός του μακαρίτη. Οι Μητσοτακαίοι πάντα ήξεραν πως να διαλέγουν φίλους. Θα την πετάξω, θα τον κάνω μούσκεμα τον πλοιοκτήτη, θα βρω κι έναν ΠΑΠΠΑ να επικυρώσει το MEGA λο ντήλι και από δω παν κι άλλοι. Ένα λιμάνι για την κόρη μου, οχτώ δεμένα πλοία.
     Μετά, ας πάει να ξελυσάξει με όποιον θέλει. Αααααα, όλα κι όλα. Μέχρι το στεφάνι η ΔΟΛια μάνα έχει τον έλεγχο. μετά όπως στρώσει ας κοιμηθεί. Όλα του γάμου δύσκολα και η κόρη γκαστρωμένη, μεταξύ μας έτσι ;
     Την βλέπεις στο μπαλκόνι : Στη φωτογραφία ντε. Άμοιρο κι άκακο δε δείχνει ; Άκου ποιούς βρήκα στην ατζέντα της. Βαρδινογιάννης. Μπόμπολας. Ψυχάρης. Κοπελούζος. Σαββίδης. Μαρινάκης. Όλων αυτών τηλέφωνα διευθύνσεις και e-mail. Με το Ν και με το Σ. Είναι παρθένα αυτή ; Αυτή ανεβάζει και κατεβάζει κυβερνήσεις. Θοῦ, Κύριε, φυλακὴν τῷ στόµατί µου. Θου. Μη πω ΘΟΥΒΟΥ. Θεός σχωρέστον.
     Μάνα είμαι κι εγώ. Δεν είμαι Βέγγος! Γρήγορα να γίνει ο γάμος και μετά δε πάει και το παλιάμπελο ;  Όποιος προλάβει να γαμή... γάμησ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;