Κυριακή, Οκτωβρίου 13

σχεδόν ερωτικό


  

               Ονειρεύτηκα ότι συναντηθήκαμε σε ένα κόκκινο δωμάτιο. Ονειρεύτηκα ότι ο λαιμός σου ήταν τόσο ροζ όσο χρειάζεται για να τον μπερδέψεις με τα χείλη ενός μουνιού. Ονειρεύτηκα ότι το βυζί σου ταίριαζε τόσο πολύ στην παλάμη μου όσο χρειάζεται για να το μπερδέψεις με τον ντουνιά ολάκερο. Ονειρεύτηκα ότι η πλάτη σου ήταν τόσο εκτεθειμένη όσο χρειάζεται για να τη μπερδέψεις με τις ευχές μου. Ονειρεύτηκα ότι ήμουν εκεί, τόσο εκεί, όσο χρειάζεται για να γελαστώ ότι είμαι ξύπνιος. Ονειρεύτηκα ότι δεν κοιμόμουν.
              Ήσουν γη και ύδωρ.
Ονειρεύτηκα ότι μου δόθηκες κατά εξακολούθηση. Δεν ήσουν μερίδα εσύ. Δεν ήσουν μέρος. Δεν ήσουν μετρήσιμη. Δεν ήσουν ούτε ορεκτικό ούτε επιδόρπιο του έρωτα. Ήσουν γαμήσι. 
Ονειρεύτηκα ότι σου προκάλεσα όνειρα. Ονειρεύτηκα ότι σε έβαλα γλυκά για ύπνο. Ονειρεύτηκα ότι καθόμουν και σε κοίταζα όλο το μεσονύχτι. Ονειρεύτηκα ότι αποκοιμήθηκα μετά ανάμεσα και μέσα στα πλοκάμια σου. Μύριζες. 
         Ήσουν γη και ύδωρ.
Ονειρεύτηκα  ότι ήσουν απαγορευμένη. Ονειρεύτηκα ότι ήσουν φαινάκη. Ονειρεύτηκα ότι ήσουν ψέμα. Ονειρεύτηκα ότι ήσουν κρυστάλλινη. Ονειρεύτηκα ότι ήσουν φουρτούνα. Ονειρεύτηκα ότι ήσουν μια κατάφορτη ελιά της γονιμότητας. Ονειρεύτηκα ότι ήσουν εκεί. 
        Ήσουν γη και ύδωρ. 
 Ονειρεύτηκα ότι τα σεντόνια μας ήταν η νύχτα. Ονειρεύτηκα ότι οι χυμοί μου ήταν φως. Ονειρεύτηκα ότι πέρασες από πάνω μου σαν μέδουσα. Ονειρεύτηκα ότι πέρασα από πάνω σου σαν θάλασσα. Ονειρεύτηκα ότι αγγιχτήκαμε με τρία εκατομμύρια διψασμένες απολήξεις νεύρων. Ονειρεύτηκα ότι το άγγιγμα κράτησε ένα δευτερόλεπτο.
        Ήσουν γη και ύδωρ.
Ονειρεύτηκα ότι παράτησα τον ύπνο μου, σηκώθηκα και ήρθα να σε βρω...   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;