Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 18

τα αστεία επίπεδα της ερωτικής εμπλοκής


    1. Πρώτο στάδιο  :  Ιδιοτελής περιέργεια : γιατί δε τους αντέχω ζευγαρωμένους κι εγώ νάάάάάάά  μην έέέέέέέχω . 

    2.  Επιστράτευση προβολών : πέσ' μου κι όλα ότι μαγειρεύει θεϊκά ;

    3.  Αποφυλάκιση φαντασιώσεων : λες να είναι "διεξοδικό" το κρεβάτι ;

    4.  Εφαρμογή στρατηγικής : άκου, εγώ είμαι ok με τη μοναχικότητά μου...

    5.  Κέρδη στο πεδίο : με κάλεσε στην βιβλιοέκθεση, εμ που θα με καλούσε !

    6.  Αυτάρεσκη ανιδιοτέλεια : θα πληρώνω για όλα τα love novels νοτιοαμερικάνων .

    7.  Επικράτηση στο πεδίο : απίστευτο ;  μου 'δωσε κλειδί από το σπίτι !

    8.  Ειδωλολατρική προσήλωση : καλά ...όλη μέρα σήμερα, από το πρωί, με πήρε ένα τηλέφωνο ;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;