Τετάρτη, Απριλίου 20

ο αηδιασμένος


   Ανέβηκε και του 'δωσαν ένα μικρόφωνο. Το θέμα της παρουσίασης ήταν ο μύθος της ερωτικής πόλης που με κάποιο τρόπο έχει κολλήσει σαν τσιμπούρι στη Θεσσαλονίκη. Το βιβλίο, σκωπτικό, αποδομούσε τον μύθο με ένα ψύχραιμο απολογιστικό σκεπτικό. 

    Ο νταγλαράς με την επιμελημμένα ατημμέλητη εμφάνιση , είπε αυτάρεσκα :

    - Δεν ετοίμασα κάτι για απόψε. ( πίσω κείμενο , δε χρειάζομαι προετοιμασία για να μιλήσω σε μερικές φάτσες σαν εσάς, το 'χω εξάλλου, είμαι πηγαίος ) 

     Τα αυτιά όλων τέντωσαν από την προσδοκία. Οπωσδήποτε, ένας ομιλητής χωρίς προετοιμασία ενδέχεται να είναι ένα νέο ταλέντο στην πόλη. 

    - Έχω ζήσει από μικρός εδώ, σε αυτή τη πόλη, βέβαια, στη γειτονιά μου ήταν τότε χωματόδρομοι και κατέβαιναν λύκοι. ( πίσω κείμενο , είμαι τουλάχιστον εδώ από τον 17ο αιώνα ; ) 

   - Η συνοικία μου τότε ήταν δηλαδή ένα σκατοχώρι. ( πίσω κείμενο, τα χωριά, είναι αποδεδειγμένα συνδεμένα με την λειτουργία του ανθρώπου που αφοδεύει και τα παράγωγα αυτής ) 

   - Άλλαξα πολλές γειτονιές. Μπορώ να πω, ότι η μόνη ερωτική ζώνη είναι 100 μέτρα παραλίας, κι αυτή τα τελευταία δέκα χρόνια γιατί πριν η κατάσασή της βόλευε για κατούρημα και ενέσεις ηρωίνης. ( πίσω κείμενο, ξέρω πως είναι μια περιοχή όπου το κατούρημά μου είναι ευπρόσδεκτο , κλπ κλπ ) 

   - Αντε και κανά δυό σπότ στα κάστρα.... ( πίσω κείμενο, είμαι μεγάλη καρδιά ) 

   - Ο χαρακτηρισμός ερωτισμός για μένα περιλαμβάνει 3 στάδια. Το τρίτο, την γκαύλα, ασφαλώς μπορείς να την νιώσεις οπουδήποτε, δε χρειάζεσαι ειδικό αστικό περιβάλλον. ( Για να ξέρετε ) 

   - Τα υπόλοιπα 2, το ρομαντικό περιβάλλον και ....  

 

      εκεί σηκώθηκα κι έφυγα , χάνοντας πιθανώς μια μεγαλειώδη επίδειξη ρητορικής.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;