Σάββατο, Νοεμβρίου 18

ο Πάρις, ο "φιλόζωος"

-Δε δαγκώνει, πλησίασε, φιλί ;
- Πήρες κι εσύ σκυλί, ε ;
- Τον περιμέζεψα και γίναμε αχώριστοι, πες μου ρε Τζένη ...δεν είναι κούκλος ;
-Πάρη μου, αναλογίστηκες την ευθύνη ;
-Να σου πω, έχω ασχοληθεί και παλιότερα με την ένοια της ευθύνης.
-Τι εννοείς ;
-Έχω φορτωθεί ευθύνες ανθρώπων, έτσι, γιατί εγώ θεώρησα ότι ήμουν καλά και είχα περιθώρια για να προσφέρω.
-Και έφαγες ήττα, ε ;
-Έφαγα ξυνίλα. Τώρα αυτή η ευθύνη μου φαίνεται πιο κολοδεχούμενη ! Πιο πρόσχαρη ...
-Ξυνίλα ;
-Έχεις ταίσει σκύλο Τζένη ;
-Όχι. Δε θυμάμαι..
-Δεν ξέρει με τι τρόπους να σε ευχαριστήσει. Εαν καθήσεις στο πάτωμα μπορεί να σε χαϊδεύει και να σου τρίβεται ως το απόγευμα.
-Οι άνθρωποι δεν είναι σκυλιά.
-Ναι αλλά οι άνθρωποι έχουν γίνει ανεπαρκείς συναισθηματικά, για να μη πω ψυχρόαιμα ζώα και κάνεις συνειρμούς.
-Δεν γίναμε και φίδια, κοίτα γύρω σου και θα βρεις καλοσύνη.
-Ελεημοσύνη.
-Καλοσύνη.
-Επίδειξη φιλανθρωπικής ανωτερότητας.
-Όχι όχι, δε σε ακολουθώ... είσαι φορτισμένος. Με τα παιδιά σου τά 'χεις ;
-Εγώ ένα ξέρω... σιγά σιγά όλοι επιλέγουν την παρέα ενός σκυλιού. Και η δικαιολογία κρύβει παστρικά την απόγνωση, μια εδραιωμένη παραίτηση από τις ζεστές σχέσεις με άλλους ανθρώπους. Τις υγιείς σχέσεις ο μέσος ενήλικας τις έχει ξεγράψει...
-Δουλεύω στο γραφείο με μια κοπέλλα που η συναισθηματική της αμεσότητα είναι αφοπλιστική. Γελάει, αγκαλιάζει και θυμώνει σαν παιδί. Το έχω λατρέψει. Να στη γνωρίσω εντελλώς τυχαία ; Είναι σαρράντα και μου θυμίζει τον εαυτό μας στα δέκα !
-Για καλό το λες ;
-Γιατί στρίγγλος ήσουν ;
-Να μου κάνεις τη χάρη, εγώ είμουνα γλυκό παιδί.
-Μωρέ σα να σε βλέπω οχτώ χρονών... με σφιγμένο στόμα να χτυπάς τα νυχάκια σου νευρικά στο θρανίο, άσε τώρα....
-Εμένα Τζένη μου η θείες μου με λέγανε σερμπέτι αγόρι !!!! 
-Υπήρχανε από τότε υποκατάστατα ζάχαρης ;
-Τζένη ; Δε πας απ' εκεί να δεις αν έρχομαι ;
-Έλα σε φιλώ. Γκόμενα να βρεις και θα στο κρατάω εγώ το ζώο για να α...γαπιέστε...
-Δουλειά σου εσύ... τράβα. Τα λέμε, ναι ;
-Φιλιά Πάρη μου. Το νου σου. Δώσε και θα πάρεις, μη το βάζεις κάτω απ' τα πενήντα, ναι ;
-Άμα βρω κανένα αδέσποτο, θες ;
-Τζους... ρε μαλάκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

εντυπώσεις ;